De Geijsjes schreef:Oh eten ze daarom zo veel![]()
![]()
Die laatste foto van pike is geweldig!!!
Je mag ze wel bijvoeren als ze zo heel de dag alert "moeten" zijn![]()
Gelukkig weten mijn jachthonden wel verschil tussen wild apporteren en wild in hun etensbak![]()

Moderator: Lizzy
De Geijsjes schreef:Oh eten ze daarom zo veel![]()
![]()
Die laatste foto van pike is geweldig!!!
Je mag ze wel bijvoeren als ze zo heel de dag alert "moeten" zijn![]()
Gelukkig weten mijn jachthonden wel verschil tussen wild apporteren en wild in hun etensbak![]()
Miranda 1 schreef: Net als dat mensen denken dat je jachthond door het barfen opeens het wild gaat opeten.ik moet eerlijk toegeven dat ik daar ook bang voor was en eerst heb nagevraagd.
Miranda 1 schreef: Net als dat mensen denken dat je jachthond door het barfen opeens het wild gaat opeten.Dan is er iets mis met die van mij.
beesteboelmona schreef: Dan is er iets mis met die van mij.
Gister nog een lekker stukje schaap gehad en vanmorgen sprong hij met 4 poten de lucht in toen er een schaap dat in de wei stond op hem af kwam.
Anne in Duitsland schreef:Ja je wist het misschien nog niet maar schapen eten hondjes.![]()
![]()
![]()
beesteboelmona schreef: Ja je wist het misschien nog niet maar schapen eten hondjes.Lust je hond nou ook geen schaap meer?
tomcat schreef: Hmmm, wolf in schaapskleren ...... pas maar op stel je voor dat ie barftOjee daar had ik nog niet aan gedacht.![]()
Nathascha schreef: Jep gister nog een verhaal van 1 van mn pupkes. Werd ook agressiever van vers. Nu krijgt hij 2 maanden 5 dagen Farmfood brok en 2 dagen KVV. En hij is een stuk rustigerZe zullen toch niet voor niets dat implantaat erin hebben laten zetten. En dan denken ze dus nog steeds dat het van die brokjes komt?! Wauw...
Balen voor de eigenaar....2 maanden geleden heeft deze hond een implantaat gehad. Op mijn lieve vraag: Goh zou hij niet rustiger zijn geworden door het implantaat??? werd het toch verdacht lang stil aan de andere kant van de lijn.![]()
![]()
Alba schreef: Ze zullen toch niet voor niets dat implantaat erin hebben laten zetten. En dan denken ze dus nog steeds dat het van die brokjes komt?! Wauw...Ja ben bang dat ze die onzin dus idd wel door gaan vertellen