Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Miranda 1
[quote="baileys"]
Heeft er iemand wel eens konijnenniertjes van Lupa besteld?
[/quote]

Ik heb die in het begin van het barfen besteld. Volgens mij zijn dat die van kiezebrink met heel veel vet.

Ik heb nog wel wat kilo's van Orinake liggen. Als je maar 1 of 2 kilo nodig hebt mag je het wel overnemen. Dan moet ik ff rekenen hoeveel ik kwijt kan.
Door lachnat
Alle konijnenniertjes die je ergens kan bestellen komen bij kiezebrink vandaan.
Tenminste dat is mijn ervaring. Heb ze eens bij versvoer besteld = kiezebrink, richard = kiezebrink, caroba = kiezebrink
Heb toen bij orinake besteld en wil nooit meer andere niertjes  :biggrin2:
En dan had ik nog blijkbaar mazzel met de kiezebrink niertjes want meer dan 30% vet heb ik er nooit aan gehad.

Heeft iemand trouwens ervaring met de konijnkarkassen van lupa?
En dan het liefst die met kop, nek stuk borst 10kg
Zijn ze goed bevleesd en hoe groot/zwaar zijn ze?

Ik heb nu die van orinake, prima kwaliteit maar fikkie heeft meer voeding nodig dus als die van lupa net zo mooi zijn maar groter dan wil ik die eens proberen. :biggrin2:
Door baileys
Ik heb hem een mail gestuurd en gezegd dat ik niet akkoord ga met deze kwaliteit en graag een oplossing wil.
Antwoord was dat hij altijd deze kwaliteit heeft, over een oplossing werd niet gesproken....
Door joel
Miranda, heb even naar het topic gekeken, maar heb nog geen droger (weet ook niet of ik die ga aanschaffen) en vers .......tja, weet het niet......
En strot, droog je die ook? Of waar reken je dat onder, extraatje of spier/orgaan?
Door lachnat
Iemand hier interesse in 3kg eendenbillen?
Zijn wilde eendenbillen met nog voetjes eraan, komen bij Richard vandaan en kost 2,75 per kilo.

Heb ik gekocht voor de katten maar die vinden het niet te pruimen  :-X

De hond eet het wel, wonderbaarlijk want die vind wilde eend eigenlijk niet te vreten, maar aangezien ik haar porties voor een aantal weken al klaar heb ligt het anders hier maar in de vriezer en daarna moet ik nog puzzelen hoe ik het dan in haar menu krijg. :biggrin2:
Dus als ik iemand anders er blij mee kan maken hoor ik het graag  ;)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door