Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
JolandaB schreef: Ik weet nog niet precies wat het allemaal inhoudt en ik kan me nu wel druk gaan maken terwijl dat misschien wel niet nodig is. Ik maak binnenkort een afspraak zodat ik me goed kan laten informeren.

Gr. Jolanda
Ik ben heel benieuwd naar wat het allemaal inhoud dus als het niet teveel moeite is: laat het ons even weten!

Succes.
Door JolandaB
Tieneke, wellicht een overbodige vraag maar ik stel 'm toch, wat bedoel je met "ja ja" ?

En Lizzy, zodra ik meer weet laat ik het hier weten.

Gr. Jolanda
Door tieneke
JolandaB schreef: Tieneke, wellicht een overbodige vraag maar ik stel 'm toch, wat bedoel je met "ja ja" ?

Gr. Jolanda
Hoi Jolanda
Lees eerst even al de eerdere berichtjes terug ;)
Lizzy en Hitam(holistisch dierenarts) en meerdere mensen op Bp zeggen dat het de grootst mogelijke troep is wat je kunt geven.
Het verlaagt de weerstand en richt zeker schade aan...zegt Hitam
Hierna zeg je dus:
Ik weet nog niet precies wat het allemaal inhoudt,en ik kan me nu wel druk gaan maken terwijl dat misschien wel niet nodig is.
Ik maak binnenkort een afspraak zodat ik me goed kan laten informeren.
Mocht het middel schadelijk kunnen zijn dan ben ik er snel klaar mee...aldus jou woorden ;)

Waarover informeren ::) ::)
Hoe je je hond naar de filistijnen helpt...
Ik zou mijn gezonde hond dus niet blootstellen aan onnodige antibiotica voor een nestje voor de eer ;)
Laatst gewijzigd door tieneke op vr 04 feb 2005, 00:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door JolandaB
Hoi Tieneke,

Hoe moet ik weten dat Hitam een holistische dierenarts is en dus verstand van zaken heeft, je komt wel vaker mensen tegen die maar wat roepen. Daarom zei ik dat ik mij eerst wilde laten informeren door de dierenarts. ik weet nog niet eens zeker of de hond die injecties wel moet krijgen. Ik weet alleen zeker dat ie op een aantal dingen getest moet worden en een beetje bloed afnemen daar wordt geen hond slechter van lijkt me.

Toch jammer dat er meteen het slechtste van iemand gedacht wordt ;)

Gr. Jolanda
Door Lupa
maar ik heb een vage vermoede dat mischin de DA zal zeggen dat het wel nodig is (of denk ik nou weer te begatief :-\)
Door JolandaB
Als het allemaal door zou gaan dat verdient deze dierenarts hier dik aan volgens mij. Als ze in Nieuw-Zeeland (waar het sperma heen zou gaan) niet eisen dat de hond die injecties moet krijgen dan geloof ik niet dat de dierenarts ze perse wil geven. Die injecties zijn in dit geval (qua inkomsten voor hem) maar een druppel op de gloeiende plaat.

Gr. Jolanda
Door tieneke
Ik denk echt van niemand het slechtste ;)
Dit is een versvlees-forum waar enkele mensen lid van zijn die echt verstand van medische zaken hebben(oa Lizzy en Hitam)waar ikzelf ook veel van opsteek.
Hopelijk ben je nu wel overtuigt dat deze injecties heel schadelijk zijn voor je hond.
De Da zal zeggen dat dit allemaal wel meevalt.
Ik had een Da die onze vorige hond jarenlang volpropte met medicijnen en antibiotica die achteraf niet nodig waren geweest,mijn hond was echter zwaar ziek dan doe je dus al snel wat je Da adviseert.
Door de hulp en raad van sommige mensen op Bp heeft mijn hond nog 15 mooie maanden mogen beleven.
Hier wordt dus nooit zomaar iets gezegd ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door