Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door joel
mirjam Pierik schreef: Ik woon in De Bilt, ben net met BARF begonnen met onze pup van nu 4,5 maand oud. Ik probeer het een beetje budget te houden, en doe graag mee als ik plek heb in de vriezer.
mirjam en Bamboe
Welkom Mirjam, enne....toevallig een foto van Bamboe? Klinkt als een dondersteentje :biggrin2:
Door **Jillaroo**
in overleg met Lupa heb ik mijn bestelling laten annuleren. Weet niet hoe ik alles voor elkaar moet boksen.  Ik rij wel een keertje naar leende als ik krap zit.
Door **Jillaroo**
joel schreef: Is goed hoor, zit ook met mn bestelling in de meern zaterdag.......kan het gewoon niet halen..... :-\
stuur je wim even een pb. Ik red het ook niet.. Ik kom zondagavond thuis, honden ophalen en maandagavond weer weg om te trainen en 1 hond weg te brengen. Dinsdag ben ik weer de hort op naar Groningen blijf daar tot en met vrijdagavond. zaterdag hond op halen en naar Ellen toe voor foto sessie. Zondag is het een fikse pas op de plaats maken
Door joel
Ze komen rond 10.30
ik laat hier even weten wanneer ze zijn geweest, van sommigen weet ik dat ze einde van de middag komen ophalen, dat is prima! Probeer zoveel mogelijk in de vriezer te stoppen ;)
Door joel
Burretje schreef: Ik heb nog geen email gehad met de betaalgegevens... Wel gek, want morgen was toch de leverdatum?
hmmmmm, ja ik had ze rond 13.00 uur vanmiddag.....
Door joel
Burretje schreef: Ik snap het niet... Ik heb maar even gemaild naar Lupa. De bestelling klopt verder wel dat jij weet?
ik weet het niet, kreeg alleen de betaal mail van mezelf en Baileys......
Door Miranda 1
Ik weet dat lupa vrij makkelijk is met betalen. Het zou zomaar kunnen zijn dat je vandaag of morgen pas een mail krijgt. Anders even bellen of jouw bestelling wel geleverd wordt? En het betalen komt dan wel.
Door Burretje
Ik heb een mail terug dat ze me gisteren gemaild had  :-\ Ik heb geen mail gehad gisteren... Dat gaat ergens niet goed dan... Maar wat ik nog gekker vindt is dat het te betalen bedrag opeens 33,05 euro is in plaats van de bestelde 46,05 euro. Gaat lekker zeg...
Door Burretje
Ja, dat had ik ook al bedacht.  :-\ Maar ik heb dus geen mail gehad en ik heb nu dus ook niet kunnen aangeven of ik iets anders had willen hebben. Niet tof, want ik heb 18 oktober al besteld. Lijkt me ruim de tijd om te zorgen dat alles op voorraad is...
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door