Moderator: Lizzy
tieneke schreef: Hier gebruik ik de Leo-oorcleaner.note: Leo oorcleaner heet tegenwoordig specicare oorcleaner (van Leo farmacie)
Heb ik bij Angelique gekocht,na maar 2 keer gebruiken staan de flesjes werkeloos in de kast!
Echt goed spul dus,de oren waren hiervoor ook supervies![]()
sylvia schreef: note: Leo oorcleaner heet tegenwoordig specicare oorcleaner (van Leo farmacie)Ja klopt
tieneke schreef: Ja kloptvolgens mij doe je het om de naam
Maar het is echt ongelooflijk hoe goed het werkt!
Femke schreef: ik zal specicare bestellen en ook iets van groene leem ofzodat zat dus héél diep!!! arme Loebas.....![]()
Na een paar dagen zalven komt er toch een hoop rommel los![]()
![]()
![]()
niet te geloven die oren zijn echt super SMERIG
![]()
![]()
tieneke schreef: Ja kloptja dat zeg ik al jarennnnnnnnnnn
Maar het is echt ongelooflijk hoe goed het werkt!
sylvia schreef: ja dat zeg ik al jarennnnnnnnnnnhebbie aandelen ofzo![]()
![]()
Femke schreef: hebbie aandelen ofzoje zou het bijna denken,maar nee geen aandelen , wel ervaring met onstoken oren.![]()
![]()
![]()
![]()
(grapje)
sylvia schreef: je zou het bijna denken,maar nee geen aandelen , wel ervaring met onstoken oren.had zeker ook hangoren.....
Ron gebruikte het ook hoefde hij niet naar de huisarts om zijn oren uit te laten spuiten![]()
![]()
![]()
gonny schreef: had zeker ook hangoren.....OT: vandaar dattie af en toe niet zo goed luisterde![]()
![]()
Femke schreef: OT: vandaar dattie af en toe niet zo goed luisterdeaf en toe......... nou meer af dan toe
sylvia schreef:
Ron gebruikte het ook hoefde hij niet naar de huisarts om zijn oren uit te laten spuiten![]()
![]()
![]()