Dit is nu al vanaf juli en ik vermoed zelfs al heel ver daarvoor. Hij heeft altijd hele gevoelige oren gehad namelijk.
Mufasa heeft een donkere huid in zijn oren, dus het is moeilijk te zien of er een beginnende ontsteking is en de onsteking is al behoorlijk hevig voordat het dus opgemerkt wordt.
Ik trek toch dagelijks die flappers op om te kijken.
Ik krijg altijd Otifin van mijn DA, maar wilde nu dus iets anders. Een hele jonge vrouwelijke DA wilde tóch weer met otifin behandelen

Mufasa blijkt hele diepe gehoorgangen te hebben en de zalf/olie zou normaal dus niet diep genoeg komen om de gehele ontsteking te genezen. (Nu snap ik ook waarom hij zo slecht luistert

Ik heb nu direct maar om een kweek gevraagd, want ik ben het nu goed zat.
Als je naar zijn oren wijst kruipt hij al in elkaar. Het arme beest.
Dan nu toch maar mijn vraag

Tot er iets van de kweek bekend is wil ik toch eens kijken wat ik met oordruppels en zilverwater kan doen (eventueel met oorcleaner, maar dat lijkt me gevoelig met die aangetaste huid). De Otifin laat ik maar even liggen

Ten eerste: Kan/mag ik zilverwater met Prodier oordruppels combineren of heeft dat geen zin. Bijv elke 2 uur het een of het ander?
Ten tweede: mag ik de dosering van de oordruppels verhogen? Max is 3x daags 10 druppels. Zou ik daar 4x daags van kunnen maken of 15 druppels of een combinatie daarvan? Dit omdat hij dus hele grote diepe oren heeft. Ik zuig het al op in een spuitje om he twat verder in zijn gehoorgang te krijgen. Zo ook met het zilverwater.