Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door EllenL
Hmmm, als een klant bij mij zou komen met die vraag zou ik eerder denken aan bach en ttouch dan aan dierentolken, alhoewel het misschien wel ondersteunend kan zijn, hangt helemaal af van de tolk in kwestie en hoe therapeutisch deze met dieren kan 'praten'...
Door judith1967
Ik heb ooit eens met mijn eerste hondje(die ook doodsbang voor vuurwerk was)

Die is weleens door een knal(geen vuurwerktijd of onweer)dus hij liep gewoon lekker los) naar huis gerend,straten zo overgestoken,hij was totaal niet meer te bereiken.Dan zat ie voor de deur te wachten,bibberen en hijgen.
Daar heb ik toen ook zo bachbloesem therapie(druppels speciaal voor hem laten samenstellen)
maar dat had totaal geen invloed op hem.

Dus vandaar dat ik dacht mss zo dierentolk wel wat voor Dorian kan helpen.

Maar geen ieder dier is hetzelfde natuurlijk,mss dat het wel bij Dorian zou helpen
Staat er hier op BP ook een lijst met adressen van Bach en TTouch?
Ga ik mij daar ook eens in verdiepen
Laatst gewijzigd door judith1967 op vr 19 okt 2012, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door judith1967
judith1967 schreef: Ik heb ooit eens met mijn eerste hondje(die ook doodsbang voor vuurwerk was)

Die is weleens door een knal(geen vuurwerktijd of onweer)dus hij liep gewoon lekker los) naar huis gerend,straten zo overgestoken,hij was totaal niet meer te bereiken.Dan zat ie voor de deur te wachten,bibberen en hijgen.
Daar heb ik toen ook zo bachbloesem therapie(druppels speciaal voor hem laten samenstellen)
maar dat had totaal geen invloed op hem.

Dus vandaar dat ik dacht mss zo dierentolk wel wat voor Dorian kan helpen.

Maar geen ieder dier is hetzelfde natuurlijk,mss dat het wel bij Dorian zou helpen
Staat er hier op BP ook een lijst met adressen van Bach en TTouch?
Ga ik mij daar ook eens in verdiepen
Ik heb lopen googlen op bach bloesem en kwam op een startpagina terecht.
Hier vond ik Martina Schuring,die die is dierentolk en past als evt behandelplan ook bach toe en TTtouch
En ik heb er nog eentje gevonden Natalie Zoelen en die doet ook bach,maar geen TTtouch
Ga mij er nog even verder in verdiepen.
Door EllenL
ik ben heel slecht qua topografie in die buurt, haha, als jij me nou pb-t welke mensen dicht genoeg bij zijn voor je, pb ik je terug welke ik zou kiezen ;)
Door judith1967
Saille schreef: ik ben heel slecht qua topografie in die buurt, haha, als jij me nou pb-t welke mensen dicht genoeg bij zijn voor je, pb ik je terug welke ik zou kiezen ;)
Je hebt pb!!! ;)
Door Nitus
Mocht je het homeopathisch aan willen pakken; als de angst begonnen is na erge schrik van een knal (=trauma) kun je het beste Arnica en Aconitum in zetten. Eventueel daarnaast nog TTouch.
Door EllenL
En om dan trouwens ook nog maar wat Bach er in te gooien, als het een trauma is dat met een gebeurtenis in het verleden te maken heeft die steeds weer naar boven komt kan de sleutel wel eens zijn om niet alleen star toe te voegen, maar ook honeysuckle...
Door Naturel
Ja ik heb hier wel ervaring mee. Ik heb regelmatig een dierentalk ingeschakelt en ze heeft het altijd bij het rechte eind, ze is ook homeopaat. Daarnaast ga ik natuurlijk naar de dierenarts.
Door Naturel
Hoe kan het eigenlijk dat als mijn hond hormonale schommelingen heeft dat ik dat ook krijg? Mijn vorige kat het schildklierafwijking en ik kreeg dat ook, dierenarts zei dat dat vaker voorkomt dat baasje klachten van de hond of kat overneemt maar ook andersom.
Door ulla
Naturel schreef: Hoe kan het eigenlijk dat als mijn hond hormonale schommelingen heeft dat ik dat ook krijg? Mijn vorige kat het schildklierafwijking en ik kreeg dat ook, dierenarts zei dat dat vaker voorkomt dat baasje klachten van de hond of kat overneemt maar ook andersom.
Tja sommige baasjes gaan op hun hondje lijken. ??? :biggrin2:
Door Indigostar
Ik denk dat het een totaalpakketje is. Ik ben zelf Bach bloesemtherapeut voor mens en dier, gebruik meerdere energievormen (reiki, quantum touch onder andere) en communiceer met dieren. Je gebruikt vooral je intuitie, dat kan iedereen die er voor open staat en een hart voor dieren/mensen heeft.

Mochten jullie vragen hebben over deze vormen: gewoon doen! Vind het leuk om ze te beantwoorden!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door