Moderator: Lizzy
judith1967 schreef: Ik heb ooit eens met mijn eerste hondje(die ook doodsbang voor vuurwerk was)Ik heb lopen googlen op bach bloesem en kwam op een startpagina terecht.
Die is weleens door een knal(geen vuurwerktijd of onweer)dus hij liep gewoon lekker los) naar huis gerend,straten zo overgestoken,hij was totaal niet meer te bereiken.Dan zat ie voor de deur te wachten,bibberen en hijgen.
Daar heb ik toen ook zo bachbloesem therapie(druppels speciaal voor hem laten samenstellen)
maar dat had totaal geen invloed op hem.
Dus vandaar dat ik dacht mss zo dierentolk wel wat voor Dorian kan helpen.
Maar geen ieder dier is hetzelfde natuurlijk,mss dat het wel bij Dorian zou helpen
Staat er hier op BP ook een lijst met adressen van Bach en TTouch?
Ga ik mij daar ook eens in verdiepen
Saille schreef: http://www.tteam-ttouch.nl/gezelschapsdieren/practioners-gezelschapsdierenHe dankjewel!!!!
Hier is een lijst van TTouch coaches en practioners![]()
Saille schreef: ik ben heel slecht qua topografie in die buurt, haha, als jij me nou pb-t welke mensen dicht genoeg bij zijn voor je, pb ik je terug welke ik zou kiezenJe hebt pb!!!![]()
Naturel schreef: Hoe kan het eigenlijk dat als mijn hond hormonale schommelingen heeft dat ik dat ook krijg? Mijn vorige kat het schildklierafwijking en ik kreeg dat ook, dierenarts zei dat dat vaker voorkomt dat baasje klachten van de hond of kat overneemt maar ook andersom.Tja sommige baasjes gaan op hun hondje lijken. ???