Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Xella
Lang geleden da tik op dit forum kwam, maar komende week gaan wij een puppie ophalen die alleen maar versvlees heeft gehad. wij deden dit ook bij onze puppie's zelf, maar na een half jaar over op brokken...
Wil de nieuwe pup en ons nest komende winter toch weer helemaal op vers vlees doen opgroeien, wonen ondertussen ook in Lommel, Belgie en werk in Veldhoven, vlakbij Kivo, mocht ik ooit voor mensen in de buurt KIVO mee kunnen nemen stuur maar een pb.

Heeft iemand nog tips voor adressen in de buurt van Lommel?

Bedankt alvast...
Door Sady
=> eindhoven (gestel voor bekende)
Beginner bij de verzamelplaats en kan geen grote hoeveelheden bestellen vanwege vriezer capaciteit. Ik bestel (nog) bij lupa vanwege thuisbezorgen en diversiteit. Aangezien het verslavend werkt , zal er in de (nabije) toekomst een grotere vriezer komen)
Door leni
Sox schreef: => eindhoven (gestel voor bekende)
Beginner bij de verzamelplaats en kan geen grote hoeveelheden bestellen vanwege vriezer capaciteit. Ik bestel (nog) bij lupa vanwege thuisbezorgen en diversiteit. Aangezien het verslavend werkt , zal er in de (nabije) toekomst een grotere vriezer komen)
welkom :)

Vaak vriezers voor een leuke prijs bij het Waterlooplein op de hoogstraat :biggrin2:
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door