Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door doranto
Annemarie Rijnveld schreef: Ik zal dit over RVS, roestvrijstaal, roestvrijmetaal, alu, e.d. nog even verder gaan uitdiepen met deze mevrouw van de meel.
Crockpot = electrische slow-cooker, zie topic Sylvia, lijkt mij het einde.
Baggenbelt = heupgordel van zweedse makelij, hieraan wordt de hondenriem gekoppeld en heb je je handen vrij.
Ik wil ook graag de Magimix, die van Koekje en Lizzy, maar heb ondertussen even genoegen genomen met die van GiòStyle, deze voldoet redelijk goed, was een stuk goedkoper (ca. 119 Euro) maar bij de Supermarkt (Italie) in de aanbieding voor 55,90 Euro. Dus gelijk mijn slag geslagen.
Nou, weer wat geleerd. Had er nog nooit van gehoord. Bedankt voor de uitleg  :)
Door Juul
Aargh, de kenwood besteld bij beste keus, zou er binnen 2 tot 5 dagen zijn. Krijg van het weekend een mail dat het eind november wordt..... Ga maar eens even googlen op een andere leverancier, maar dat wordt moeilijk voor die prijs.
Door Mowgli
jalukrifa schreef: Aargh, de kenwood besteld bij beste keus, zou er binnen 2 tot 5 dagen zijn. Krijg van het weekend een mail dat het eind november wordt..... Ga maar eens even googlen op een andere leverancier, maar dat wordt moeilijk voor die prijs.

Bij Ebay is een verkoper die hem op voorraad heeft voor 199,00 Euro + 22,90 verzendkosten. Zit in Oostenrijk, maar levert in de hele EU: http://www.ebay.de/itm/KENWOOD-Fleischw ... 2eb4fddcdf
Door Mowgli
jalukrifa schreef: Heb jij trouwens je Jupiter al, en hoe bevalt die? Ik zag dat die bij redcoon nu 330 euro kostte.
Ja, ik heb hem. ER zat helaas alleen een 4 mm. schijf bij en de stamper was kapot, daarom had ik hem nog niet uitgeprobeerd. Vandaag mijn bestelling van vuur en rook binnen; ik heb een 16mm schijf als voorsnijder besteld en een 10mm schijf.
Helaas ligt mijn vriezer nog vol met Kiezebrink en gemalen vleesbotwerk van een leverancier hier in Duitsland, dus kan ik eigenlijk nog niets proberen. Maar misschien even als test wat kippenvleugels erdoor jassen met de 16 mm schijf.
Ik hou u op de hoogte...
Door Flips
Mowgli schreef:Maar misschien even als test wat kippenvleugels erdoor jassen met de 16 mm schijf.
Heb je al een test kunnen doen met die 16 mm schijf?
Door cindy5409
jalukrifa schreef: Aargh, de kenwood besteld bij beste keus, zou er binnen 2 tot 5 dagen zijn. Krijg van het weekend een mail dat het eind november wordt..... Ga maar eens even googlen op een andere leverancier, maar dat wordt moeilijk voor die prijs.
Hier de zelfde pechvogel. Baal behoorlijk
Door Mowgli
Flips schreef: Heb je al een test kunnen doen met die 16 mm schijf?
Helaas nog niet. Ik dacht dat er nog kippenvleugels in de vriezer lagen. Kwam ik bedrogen uit, bleken kippenmaagjes te zijn. Helaas door de chaos met mijn werk de afgelopen dagen nog geen tijd naar de Turkse supermarkt te lopen voor een kilootje kippenvleugels.
Door cindy5409
Als het goed is komt die morgen hier binnen
Door Cindy de Wolf
jalukrifa schreef: Ik heb 'm al  ;). De duitse site was supersnel met verzenden. Nu nog even wachten op de schijf en dan kunnen we gaan malen!
Dat is mooi!

= werk in uitvoering. Hopelijk binnen 2-3 weken incl deze week.
Door nova
lachnat schreef: Hier ging het erg soepel met de aangepast schijf  :biggrin2:
Poesies blij en ikke blij :D
Gaat idd erg goed met die aangepaste schijf.

maar hoe gaat het met het malen van runderpens  in de Kenwood,  wel met aangepaste schijf.
is dat te doen?

Ik heb nog niet alleen pens kunnen snijden, er zat nog te veel vorst in. Morgen zou ik  deze laatste kilo's willen malen voor Bindi
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door