Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Binno
Amai, da's een flinke snee zeg!! :o Maar gelukkig niks ernstigs! :D
Beterschap voor Gitte, verwen d'r maar en geef ze een dikke knuffel van ons! :-* :-*
Door Nitus
Bedankt voor alle knuffels, zal ze geven zodra ze wakker wordt ;).
Evelyn schreef: Opereert Atjo zelf? Hij is toch homeopaat, of is hij ook gewoon da?
Atjo heeft niet zelf geopereerd, maar kan dat volgens mij wel. Hij is een homeopatisch DA, maar ik heb nu wel AB en Metacam meegekregen ;). Maar in eerste instantie kijkt hij of een probleem met homeopathie is op te lossen, in dit geval dus even niet. Maar voor het herstel mag ik haar wel Arnica en Calendula (inwendig)geven. ;)
Wat is eigenlijk een fistel? :-[
Een fistel is een pijpzweer, dus er zit ergens een ontsteking en de pus zoekt een weg naar buiten, in dit geval dus richting huid, via een fistelkanaal, en die was bij Gitte errug lang, volgens mij wel 15 cm :o.
Anne-marie, heel veel beterschap voor Gitte! :-*
Dank je wel :-*
Door gonny
nou...ik weet wat Gitte gevoeld moet hebben...ik heb zelf een fistel gehad!!! :-X :( dat doet verd... zeer!!!!!
héél veel beterschap voor Gitte!!! :-* :-* :-*
Door K@rin
Jeetjemina, wat een jaap zeg !!!
das is inderdaad wat anders, dan dat je gedacht had.
Gelukkig is ze er nu vanaf !!!
Dikke knuffel en beterschap voor Gitte !!

Misschien kom ik morgen ff buurten, als ik vlees weg ga brengen naar Inkra .........
(als het uitkomt natuurlijk)
Door Nitus
Karin & Pyrs schreef: Jeetjemina, wat een jaap zeg !!!
das is inderdaad wat anders, dan dat je gedacht had.
Gelukkig is ze er nu vanaf !!!
Dikke knuffel en beterschap voor Gitte !!

Misschien kom ik morgen ff buurten, als ik vlees weg ga brengen naar Inkra .........
(als het uitkomt natuurlijk)
Ja leuk :D, ben alleen 's morgens weg :-\, de rest van de dag moet ik op Gitte passen ;).

Ik zal de knuffels vast doorgeven ;).
Laatst gewijzigd door Nitus op wo 26 jan 2005, 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nitus
gonny schreef: nou...ik weet wat Gitte gevoeld moet hebben...ik heb zelf een fistel gehad!!! :-X :( dat doet verd... zeer!!!!!
héél veel beterschap voor Gitte!!! :-* :-* :-*
Dank je Gonny :), maar doet dat echt zo zeer :o :(? Vind het zó zielig voor d'r :'(. Da's weer een typische rottweiler kwaal volgens mij, niet laten merken dat je pijn hebt :( :'(.
Door K@rin
Nitus schreef: Ja leuk :D, ben alleen 's morgens weg :-\, de rest van de dag moet ik op Gitte passen ;).
Ik zal de knuffels vast doorgeven ;).
OK, dan probeer ik voor's middags af te spreken .........
Ik bel dan nog wel.
Door Nitus
Karin & Pyrs schreef: OK, dan probeer ik voor's middags af te spreken .........
Ik bel dan nog wel.
OK ;)
Door tieneke
Wat een wond zeg! :o
Gelukkig is er niets aan de hand,al blijft het zeker heel erg rot om je hond te moeten laten opereren.
Liever laat je jezelf nog open ritsen ;)
Beterschap voor Gitte :-* :-*
Door gonny
Nitus schreef: Dank je Gonny :), maar doet dat echt zo zeer :o :(? Vind het zó zielig voor d'r :'(. Da's weer een typische rottweiler kwaal volgens mij, niet laten merken dat je pijn hebt :( :'(.
het doet écht héél zeer!!! :'( maar ze is er nu vanaf toch!!!! ;) knuffel + :-* voor Gitte!!!
Door Ivonne
ach gossie toch :-* :'(

Gelukkig was het "maar" een fistel... maar wel heel vervelend dat dit het resultaat is.

Een voorspoedig herstel!!!
Door Eidos
Jeetje wat een jaap zeg !!! :o :o

Gelukkig is het niet ernstiger en is dat rotding er nu uit!!! Heel veel beterschapsknuffels voor je lieve meisje :-* :-* :-*
Door K@rin
Nou, ik heb de ritssluiting vanmiddag in levende lijve gezien hoor :o :o
In het echt is ie nog veel groter hoor !!!
Jeetjemina wat een snee !!

Och en Gitte is dan echt zo'n gevaarlijke Rotweiler, die direct bovenop je springt, om je ff lekker te ................. knuffelen !!!! ;D ;D
Wat is dat een grote knuffelbeer zeg !!!

Ik had Sheddie en Arak bij en gelukkig kon Annemarie ook de verbetering bij Arak zien .........
Arak liep heerlijk de tuin te inspecteren en was weer zo vrij als een vogeltje !
Sheddie ging direct ff lekker zitten poepen op haar grasveld, dus die heeft ook weer een goede beurt gemaakt ...... ::) ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door