Beterschap voor Gitte, verwen d'r maar en geef ze een dikke knuffel van ons!

Moderator: Lizzy
Evelyn schreef: Opereert Atjo zelf? Hij is toch homeopaat, of is hij ook gewoon da?Atjo heeft niet zelf geopereerd, maar kan dat volgens mij wel. Hij is een homeopatisch DA, maar ik heb nu wel AB en Metacam meegekregen
Wat is eigenlijk een fistel?Een fistel is een pijpzweer, dus er zit ergens een ontsteking en de pus zoekt een weg naar buiten, in dit geval dus richting huid, via een fistelkanaal, en die was bij Gitte errug lang, volgens mij wel 15 cm![]()
Anne-marie, heel veel beterschap voor Gitte!Dank je wel![]()
Karin & Pyrs schreef: Jeetjemina, wat een jaap zeg !!!Ja leuk
das is inderdaad wat anders, dan dat je gedacht had.
Gelukkig is ze er nu vanaf !!!
Dikke knuffel en beterschap voor Gitte !!
Misschien kom ik morgen ff buurten, als ik vlees weg ga brengen naar Inkra .........
(als het uitkomt natuurlijk)
gonny schreef: nou...ik weet wat Gitte gevoeld moet hebben...ik heb zelf een fistel gehad!!!Dank je Gonny![]()
dat doet verd... zeer!!!!!
héél veel beterschap voor Gitte!!!![]()
![]()
![]()
Nitus schreef: Ja leukOK, dan probeer ik voor's middags af te spreken ........., ben alleen 's morgens weg
, de rest van de dag moet ik op Gitte passen
.
Ik zal de knuffels vast doorgeven.
Karin & Pyrs schreef: OK, dan probeer ik voor's middags af te spreken .........OK
Ik bel dan nog wel.
Nitus schreef: Dank je Gonnyhet doet écht héél zeer!!!, maar doet dat echt zo zeer
![]()
? Vind het zó zielig voor d'r
. Da's weer een typische rottweiler kwaal volgens mij, niet laten merken dat je pijn hebt
![]()
.