Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Evelyn schreef: Ja, over drie weken kun je hopelijk wel gewoon weer zelf rijden. Gaat het al wat beter met je enkel?

;D ik weet zeker dat ik over 3 weken zelf kan rijden hoor, of ik moet uitglijden in de sneeuw ofzo.
Ja, gaat wel beter.
Gisterochtend zat er nog aardig wat vocht omheen, maar dat wordt minder.
Verder is m'n enkel voorzien van prachtige kleuren en wat stijf ;D
qyan schreef: ;D ik weet zeker dat ik over 3 weken zelf kan rijden hoor, of ik moet uitglijden in de sneeuw ofzo.
Ja, gaat wel beter.
Gisterochtend zat er nog aardig wat vocht omheen, maar dat wordt minder.
Verder is m'n enkel voorzien van prachtige kleuren en wat stijf ;D
Fijn dat het wat beter gaat met je enkel. Doe maar rustig aan.
tieneke schreef: Mensen doet ze ook hoor ;) ;D ;D
Ik denk alleen dat het bij Wendy met rust moet overgaan. 8)
wendy doet niet aan rust :-[
althans, niet genoeg waardoor het allemaal wat langer duurt.
Maar ze doet dus ook mensen tieneke, m'n moeder had geloof ik ook interesse ;D
qyan schreef: wendy doet niet aan rust :-[
althans, niet genoeg waardoor het allemaal wat langer duurt.
Maar ze doet dus ook mensen tieneke, m'n moeder had geloof ik ook interesse ;D
Maandag nadat jij met je vader wegging, heeft Rhonda mij dus 1,5 uur goed te grazen genomen :-X
Mijn rug voelde goed aan maar mijn dikke darm daar zat een aardige blokkade :o die zij osteopatisch behandelde.
Ik wil je moeder niet bang maken maar volgens mij stonden de blauwe plekken erin terwijl ze niet eens kneep.... ??? ;D ;D
Gisteren en vanmorgen voelde echt alles bont en blauw >:(
Ik heb heel haar behandeltafel verbouwd ;)(en haar er haast bij!)
Maar zonder gekheid:zij behandelt mij nu al een paar jaar aan chronische nek en rugklachten,en sinds ik bij haar loop gaat het echt steeds beter.
Ik heb me de laatste jaren nog nooit zo goed gevoeld,dit alles dankzij haar!
tieneke schreef: Maandag nadat jij met je vader wegging, heeft Rhonda mij dus 1,5 uur goed te grazen genomen :-X
Mijn rug voelde goed aan maar mijn dikke darm daar zat een aardige blokkade :o die zij osteopatisch behandelde.
Ik wil je moeder niet bang maken maar volgens mij stonden de blauwe plekken erin terwijl ze niet eens kneep.... ??? ;D ;D
Gisteren en vanmorgen voelde echt alles bont en blauw >:(
Ik heb heel haar behandeltafel verbouwd ;)(en haar er haast bij!)
Maar zonder gekheid:zij behandelt mij nu al een paar jaar aan chronische nek en rugklachten,en sinds ik bij haar loop gaat het echt steeds beter.
Ik heb me de laatste jaren nog nooit zo goed gevoeld,dit alles dankzij haar!

m'n moeder is niet zo snel bang hoor ;) Ze loopt al jaren met zoveel pijn dat er naar haar idee nog wel ff pijn bij kan als het helpt.
Zal het iig aan haar door geven ;D
Hij valt weer terug :-\
Hij begint weer een beetje te zwabberen met die achterpoten en ook weer wat op zijn teen te staan.
Maar niet zo vreemd als er 1 of 2 dagen na die behandeling een loslopende hond van 60 kilo boven op je rug duikt >:(
Altijd dezelfde hond, honden mogen hier helemaal niet los.
Als ze nou nog luisteren, maar nee, vooral je hond niet aanlijnen met de wetenschap dat ze bovenop iedere reu duiken die ze tegenkomen. Is al de zoveelste keer dat dat beest bovenop qy duikt, komt nu alleen niet zo goed uit :-\
Hou je hond dan aan de lijn.
Ik heb dat beest al een keer een schop verkocht, met weinig resultaat overigens want hij kwam gewoon terug.
Door dezelfde hond begon qyan angstagressie te vertonen aangezien die hond hem de hele tijd aanviel (qyan aan de lijn en hond los) Qyan had nooit problemen met honden, ook niet met reuen, tot deze hond kwam.
Dat beest heeft hem nu al een stuk of 10x aangevallen en een gesprek met de eigenaar heeft weinig zin, het gesprek met de wijkagent had ook weinig zin.
Als de eigenaar de hond weg probeerd te halen poogt de hond ook de eigenaar te bijten.
Maar desondanks laat ie hem gewoon loslopen.
Dit gebeurde in de tijd dat qyan verdacht werd van ED,
al die maanden dat het goed gaat ben ik ze niet tegen gekomen en nu, juist nu kom ik ze weer tegen en weer dat beest los.
Maar zo lopen er hier wel meerdere
qyan schreef: Hij valt weer terug :-\
Hij begint weer een beetje te zwabberen met die achterpoten en ook weer wat op zijn teen te staan.
Maar niet zo vreemd als er 1 of 2 dagen na die behandeling een loslopende hond van 60 kilo boven op je rug duikt >:(
Altijd dezelfde hond, honden mogen hier helemaal niet los.
Als ze nou nog luisteren, maar nee, vooral je hond niet aanlijnen met de wetenschap dat ze bovenop iedere reu duiken die ze tegenkomen. Is al de zoveelste keer dat dat beest bovenop qy duikt, komt nu alleen niet zo goed uit :-\
Hou je hond dan aan de lijn.
Jeetje, BALEN zeg Wendy! Ga je terug naar de osteopaat? Mmm, dit kon Qyan nu even NIET gebruikten zeg..... :(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door