Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door lauraV
*milyck* schreef: Heb al dik 2 weken geleden opgestuurd en nog niets gehoord, vind het wel erg lang duren.
hier het zelfde , heb wel de 2e ronde met vragen verstuurd maar geen uitslag gehad
Door wijkje
*milyck* schreef: Heb al dik 2 weken geleden opgestuurd en nog niets gehoord, vind het wel erg lang duren.
Ik moet vrij lang wachten op mijn eerste uitslag. Duurde bijna 3 weken..Ze waren bezig om achterstand weg te werken..Dus gewoon geduld hebben !
Door Chaos
Hier ook dik twee weken geleden opgestuurd (15-9), op 24-9 bericht van ontvangst met link enquette, en vandaag uitslag gekregen.
Geen wormeitjes aangetroffen.
Door siempie73
Mmm ik was het helemaal vergeten tot ik weer op dit topic stuitte...

Ik heb beide honden aangemeld en vragenlijsten ingevuld.
Daarna zou ik vanzelf monstersetjes krijge

Je raad het al, niets meer van gehoord..... :(
Door Parelridder
Als beide partijen het vergeten schiet 't niet op :biggrin2: Als je nog wilt mee doen zou ik ze even een mailtje sturen, misschien is er wel wat mis gegaan met de post?

Wij hebben net weer de uitslag binnen: beiden zijn vrij van wormen (het is toch een wonder, met al wat ze in de bek nemen en op vreten..) :circle:
Door sella
Het heeft bij ons ook lang geduurd dit keer voor we uberhaupt wat hoorden ik dacht een dag of 20. Ze hebben het erg druk en wat weinig mensen op het moment.
Door lauraV
Excusses voor de late reactie, we hebben helaas te maken met een onderbezetting. Bedankt voor het invullen van de enquête. Het onderzoeksteam heeft het ontlastingmonster van Noa en Loeka bekeken.

De uitslag hiervan was: Geen wormeitjes aangetroffen.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door