Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Pauline schreef: Nou Nyn.... dan gaan wij dus op vakantie met een gekapte Jeppe! Hopen dat het uiteindelijk toch echt goed gaat komen....  :-*
flodder en dwarrel schreef: dan past ie toch goed bij jouw pas gekapte jongens  ;)
:biggrin2: :biggrin2:  Ja, Jeppe blijft inderdaad gekapt tijdens wandelingen en als ie niet slaapt  :P
Morgen gaan de hechtingen uit Jeppe's oog :)  Ik ben zo benieuwd wat de DA Annemarie Verbruggen) ervan vindt en ook wat ze nu gaat zeggen over wat er zal gebeuren met het lapje vlees wat over de wond op zijn oogbol genaaid is !! 

Blijft dat gewoon (altijd) zitten of zal dat vanzelf afsterven??  :-\ :-\
De meeste hechtingen zijn eruit gehaald, 2 heeft ze laten zitten omdat het lapje eroverheen gegroeid is en anders moest ze dat beschadigen. Het hele lapje is blijven zitten, voorheen haalde ze het deel wat niet aan het wondje vastgegroeid zat weg, maar gezien dat bij 2 honden ontstoken was geraakt, laat ze het nu liever zitten. Als Jeppe alsnog ooit last krijgt van de overgebleven hechtingen, kunnen deze alsnog verwijderd worden  :)

Nog een paar daagjes Trafloxal blijven druppelen en dan is dat op en ook niet meer nodig  :) :) :)
Riek schreef: Hoe ziet het oog er nu uit Nynke.
Ik stelde me zo voor dat met dat lapje er overheen 1 oog dus dicht zat.
Maar nu?
Nee hoor  :biggrin2:  Het lapje vlees was op de oogbol genaaid en zit er nu dus nog steeds. Hij heeft zijn ogen net zo open als normaal  ;) Je zit het ook alleen maar zitten als hij naar links kijkt  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door