De problemen met Loebas' oren houden maar aan. Ondanks alle cleaners en middeltjes die ik erin heb gedaan blijft hij schudden. Heb de patientenkaart opgehaald bij de DA en ga zo naar een andere DA om eens te laten uitzoeken wat er écht aan de hand is. Op de patientenkaart zag ik een keer of 8 (!!!) onder elkaar dat die cleaner voorgeschreven werd, telkens 16 ampullen en dan om de twee maanden. Da's dus iedere week schoonmaken en nog steeds gaat het niet over. Ik snap niet dat die DA zich niet eens achter zIJn oren heeft gekrabt en op zoek gegaan is wat er aan de hand kan zijn. Jammergenoeg is Paul niet zo assertief om zelf actie te ondernemen (was ik anderhalf jaar geleden ook nog niet, wat de DA zei was goed en daarmee basta!)
Sinds een week heb ik niets meer aan de oren gedaan want niets lijkt te helpen. Zijn oren zijn hartstikke schoon (wat ik kan zien) en niet rood ofzo. Ik hoop dus dat deze DA wat kan vinden.........
Als hij af en toe 's nachts niet helemaal gek werd van de jeuk / pijn zou ik haast gaan denken dat het schudden een tic van hem is maar soms heeft hij er zo'n last van dan gilt hij het gewoon uit

Nou duimen jullie? Loebas is laat zich inmiddels ook niet makkelijk meer aan zijn oren zitten dus dat kan nog leuk worden

Gr Femke