Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Elise
Van de week was ik op pad om Prodier oordruppels te halen, toen mijn oog viel op Prodier huidjeuk. Nu heeft Spike een lastige huid. Hij heeft een voedselallergie, welke we met CB eend/rijst, heel erg goed onder controle hebben. Maar af en toe gaat er dus wel eens iets in wat hij "officieel" niet mag, iets van Phoebe of een snoepje van iemand op straat. Wanneer dit gebeurde toen hij nog op brokken stond, had hij gelijk allemaal bultjes over zijn hele lijf en zag zijn buik knalrood. Nu heeft hij alleen soms een plek op zijn kont waar hij aan gaat likken als hij iets verkeerds heeft gegeten, al een hele verbetering dus. Alleen is er iedere keer een hele tijd voor nodig om die plek weer weg te krijgen. Als ik iets op zijn vacht smeer, dan vindt hij het zo lekker dat de plek alleen maar groter wordt. Nu wil ik dus de druppels van Prodier huidjeuk gaan proberen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Door Truus
Dit middel ken ik niet maar ik denk , gewoon uitproberen. Het kan geen kwaad toch? Als het helpt, wil ik dat wel weten en misschien hebben anderen wel ervaring hiermee.
Door Hitam
Ja, dat is wel een goede combinatie voor zo´n probleem. Er zit onder andere solidago in om afvalstoffen kwijt te raken.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door