Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Bertine
Sonja,

Kalkoennekken is misschien toch wel een optie hoor. Ik heb steeds nog kippennekken en eendennekken gegeven dus kalkoen zou wel een volgende stap kunnen zijn dan toch? Of heb je het zelf nodig?

Judith,

het gaat om totaal een kilo of 4. Fijn zou zijn als ik dan minimaal 2 soorten heb. Kipkarkas wil ik niet teveel geven omdat Junto daar toch wel jeuk van lijkt te krijgen. Junto heeft vandaag toevallig een kippenbout op. k zal hem even in de gaten houden wat betreft de jeuk de komende paar dagen. Bij nood geef ik dan max 1x per week. Dus een kilo is ook al erg fijn.
Door wijkje
marina schreef: Wat geef jij aan wild Xerox? I wil van de winter ook zoveel mogelijk wild gaan voeren maar weet naast haas eigenlijk niet welke dieren er nog meer te voeren zijn.
Bertine, ik kan je niet helpen helaas!
Fazant, wilde eend, patrijs, wild konijn, ree, wild hert.....Ook al zijn er honden die niets willen weten..

En Bertine..aan mij heb je nu ook niet veel. Lam en geit voer ik niet..En overige vleesbot is ook hier bijna op..Ik kom er eigenlijk achter dat ik voor de katten meer dan genoeg heb liggen..Arme hondjes. Ze moeten het hier even doen met eend/konijn en wat restjes parelhoen/haas.
Door marina
Dank je wijkje!
Van hert/ree zijn denk ik alleen de ribben te voeren? Dit geef ik namelijk niet meer, ze slikt me van lamsribben echt veel te grote delen door gevolg door een reflux.
Wilde eend heb ik ook al gegeven, vond ze in het begin niet echt wat maar wordt nu echt verslonden! Nadeel vond ik dan weer dat ik het aan het verpakken was en dar er een paar met kop/nek bij zaten en daar kan ik echt niet tegen. Uiteindelijk iemand anders die delen af laten snijden wat ik ga daar echt van over mijn nek. Reden om het niet meer te bestellen in ieder geval.
Door Bertine
Marina en wijkje,

toch bedankt voor het reageren hoor!
Als het mee zit sprokkel ik toch genoeg bij elkaar om te overbruggen.

Wijkje waar en wanneer ga jij weer bestellen als je ook vleesbot nodig hebt? Misschien kunnen we iets samen doen? Of doe je t ook wel via BP?
Door Xerox
Bertine, die kalkoennekken heb ik direct nodig, dus ik vind het prima als jij ze wilt!

Marina, inderdaad wat wijkje zegt! Wat ik in mijn vriezer heb liggen: haas, hert, gans, lama (exoot), zebra (exoot). En dan nog tam konijn, want dat vinden ze hier superlekker.
Door Bertine
Hoi Sonja,

Kan ik ze evt vrijdag komen halen? Ik ben dan toch onderweg met vleesjes en moet iemand afzetten in Oosterbeek. Dat zal ergens rond half zeven zijn. Dan kom ik daarna naar jou, kan dat? En wat kosten ze?

Groeten Bertine
Door judith vd
Bertine schreef: Judith,

het gaat om totaal een kilo of 4. Fijn zou zijn als ik dan minimaal 2 soorten heb. Kipkarkas wil ik niet teveel geven omdat Junto daar toch wel jeuk van lijkt te krijgen. Junto heeft vandaag toevallig een kippenbout op. k zal hem even in de gaten houden wat betreft de jeuk de komende paar dagen. Bij nood geef ik dan max 1x per week. Dus een kilo is ook al erg fijn.
Ben even de draad kwijt: wil je nog wel karkassen hebben?

groet,

Judith
Door judith vd
Even nog over de topic van Lida over haas: wanneer hebben jullie dit nodig?
Ineke (blissspirit) heeft nu geen plaats en zou het liever verschuiven naar einde van het jaar. (het is trouwens niet zeker of er dan haasvlies is). Ik heb er ook geen enorme haast mee.
Kunnen jullie aangeven wanneer jullie uiterlijk en hoeveel jullie willen hebben?

Dan maak ik een lijstje en geef dat aan Lida door.

Groet,

Judith
Door marina
ik heb sowieso geen plek voor december.
Maar het is ook nog niet helemaal zeker of ik mee ga bestellen, ik wil toch is gaan proberen om te bestellen bij Richards versvoer, dan kan ik alles krijgen en lijken de prijzen ook nog eens gunstig!
Door Flips
signmodel schreef: ik wil wel meedoen met een richardsbestelling. vooral het spiervlees heeft mooie prijsjes daar.
volgende maand??
Ik wil eventueel ook meedoen met een richardsbestelling. Hangt af van wanneer.
Door BlissSpirit
judith vd schreef: Even nog over de topic van Lida over haas: wanneer hebben jullie dit nodig?
Ineke (blissspirit) heeft nu geen plaats en zou het liever verschuiven naar einde van het jaar. (het is trouwens niet zeker of er dan haasvlies is). Ik heb er ook geen enorme haast mee.
Kunnen jullie aangeven wanneer jullie uiterlijk en hoeveel jullie willen hebben?

Dan maak ik een lijstje en geef dat aan Lida door.

Groet,

Judith
Klopt en klopt ;)
Maar tegen die tijd kan ik ook wel weer karkas gebruiken.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door