Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

In een poging haar weer karkas te doen eten, heb ik het ens omgedraaid: karkas als ontbijt.. Resultaat: madam kijkt naar haar ontbijt en spurt de keuken uit. Liever vasten dan knagen. 's Middags meldde ze zich opnieuw. Ik zette het schoteltje kwartelkarkas neer, waarop zij direct weer rechtsomkeert maakte. Dan maar een beetje vlees er bij gedaan, in de hoop dat ze al etende, zou ovrgaan op het karkas. Sanne keek en haalde haar neus op. Om gek van te worden! :rant:
Om dat te voorkomen, Sanne met schoteltje in de gang gezet, met de gedachte "Zoek het uit, maar uit m'n ogen, malloot".
Kwartiertje later ging ik kijken, in de verwachting dat ze op haar kussentje voor 't raam zou zitten en ik het onaangeroerde schoteltje weer koel kon gaan zetten, maar nope, die was schoon leeg!! :o :2funny:
Katten... ::)
We hadden van degomeat een kilootje wilde eendkarkas. Zojuist heb ik wat vlees en orgaan er af geknipt voor Sanne. Ze keek met haar bekende "Wat doe je nou? dat eet ik niet hoor!" gezicht, vanaf veilige afstand naar haar bordje. Ik liep met mijn voor haar inmiddels bekende "Zoek het uit, idioot" gezicht weg. Nog geen 10 minuten later wierp ik een blik: rondom haar schoteltje zag ik een spoor van donker rood vleessap, als bewijs van dat er zojuist prachtig wild had gelegen...
[quote="Parelridder"]
We hadden van degomeat een kilootje wilde eendkarkas. Zojuist heb ik wat vlees en orgaan er af geknipt voor Sanne. Ze keek met haar bekende "Wat doe je nou? dat eet ik niet hoor!" gezicht, vanaf veilige afstand naar haar bordje. Ik liep met mijn voor haar inmiddels bekende "Zoek het uit, idioot" gezicht weg. Nog geen 10 minuten later wierp ik een blik: rondom haar schoteltje zag ik een spoor van donker rood vleessap, als bewijs van dat er zojuist prachtig wild had gelegen...
[/quote]

Knappe Sanne..Een echte barftijger..Mijn heren snappen het hier nog steeds niet..Dus ik maal ondertussen alles maar..En dat helpt blijkbaar..Zelfs de hond bedenkt dat je bepaalde diersoorten dan best kunt eten  :-\ als het gemalen is..
'BARFtijger' :2funny:
Gisteren de eendenkarkasjes schoon gemaakt (maag en darmen verwijderd) en de hartjes er uit aan Sanne gegeven. Die liep na snuffen met een dribbeltje de keuken uit "Hemeltje, dát eet ik niet hoor!" lijkt ze da te zeggen. Maar goed, dat toneelstukje schijnt er bij te horen, dus afgewacht of ze er van terug kwam. Nou, terug komen deed ze letterlijk. Ca. 10 minuten later bukte ze zich over het schoteltje, at nr. 1 op, tikte op nr. 2 alvorens ook die verorberen en in één moeite ging nr. 3 er achter aan. Nog geen 5 minuten later kwam ze checken of het bordje wellicht opnieuw gevuld was ::) Sanne is een groot liefhebber van wild.
De rest van de karkasjes heb ik aan m'n honden aangeboden, maar die herkenden het niet als eten. Toen ik "toe maar" zei ging Maartje zoeken waar het eten dan was ;D Daarna heb ik de karkasjes 12 uur op de droger gelegd, waarna ze er zojuist beiden met veel smaak eentje hebben verorberd. Maartje likt het terras nog even na waarop het zojuist nog lag  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door