Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Larkin
Lida. S schreef: Ik kan altijd wat meenemen op mijn route. Ik ben wel geen verkooppunt, maar kom wel vaak in Assen dus kan het daar ophalen
In winschoten zit ook een verkooppunt is wat dichterbij voor je...
Door zhiva
mwhoa.... anderhalf uur rijden voor wat Kvv ??? en dan de kosten voor de brandstof erbij op gerekend....

Nee, doe maar niet, maar lief nagedacht  ;)
Door pallas
zhiva schreef: Ik heb eens rondgekeken of er verkooppunten zijn voor tammenga zijn hier in friesland. Ik kan er dus geen vinden.... Reden dus om er over na te denken om zelf verkooppunt te worden. Ik heb er echter nog nooit besteld. Mijn vraag dan ook : zijn er mensen die binnenkort eens mee willen bestellen want de minimale afname is €100,- En zijn er mensen geïnteresseerd in een verkooppunt hier in friesland?

Ik wil best wel mee bestellen voor een keertje. Aangezien het aanbod barf nogal beperkt is zit ik niet te wachten op een verkooppunt in de buurt. Assen is trouwens ook voor ons wel te doen en we komen regelmatig in Sneek.
Door zhiva
Lida S. Heeft ook aangeboden eens wat voor me mee te nemen :) Ik heb net de nieuwe lading binnen van lotgering en barfhapjes dus kan deze maand er weer tegen. november wil ik wel eens wat bij hun vandaan proberen. Dus even afwachtten of er nog meer mensen eventueel wat willen bestellen.  ;)
Door Envie
Ik heb 750 gram haring in de aanbieding. Ze lusten het hier niet. Wie kan ik er een plezier mee doen, evt ruilen tegen een ander barfhapje  ;) Hier is Makkinga ...
Door HardSan01
BubbaBling schreef: zijn er ook mensen die bij Lupa willen bestellen?
edit: laat maar, zie nu net dat je het topic op voernatuurlijk al had gevonden :P
Laatst gewijzigd door HardSan01 op vr 05 okt 2012, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door