Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Burretje
k vind het geen probleem om tot die tijd te wachten. Zal hieronder even een wensenlijstje maken, als mensen die ook willen bestellen dat even kopiëren en aanvullen?

Miranda1
10 a 20 kg konijnkarkas
?? kg paardenvlees
?? zalmlijven

Burretje
5 parelhoen heel zonder veren en kop a 3,25 = 16,25
wellicht nog andere dingen afhankelijk van het tijdstip waarop straks besteld wordt.

Antheman
Eind oktober wil ik wel meedoen.
Ik denk voor circa 30 euro te bestellen.

joel
Hier willen we voor Lupa ong.25 euro bestellen
Door **Jillaroo**
Burretje schreef: k vind het geen probleem om tot die tijd te wachten. Zal hieronder even een wensenlijstje maken, als mensen die ook willen bestellen dat even kopiëren en aanvullen?

Miranda1
10 a 20 kg konijnkarkas
?? kg paardenvlees
?? zalmlijven

Burretje
wellicht nog andere dingen afhankelijk van het tijdstip waarop straks besteld wordt.

Antheman

joel
Hier willen we voor Lupa ong.25 euro bestellen

Jillaroo
Ik wil graag de gemalen bot hebben voor Jill, maar verwacht tot een bedrag van rond 25 euro
Door Hetty_
Miranda1
10 a 20 kg konijnkarkas
?? kg paardenvlees
?? zalmlijven

Burretje

Antheman

joel
Hier willen we voor Lupa  ong.25 euro bestellen

Jillaroo
Ik wil graag de gemalen bot hebben voor Jill, maar verwacht tot een bedrag van rond 25 euro

Hetty1
Ik wil graag 3 x 2 zalmlijven.
Door baileys
Miranda1
10 a 20 kg konijnkarkas
?? kg paardenvlees
?? zalmlijven

Burretje

Antheman

joel

Jillaroo

Hetty1

Baileys
eea van orgaan, weet nog niet precies wat
Door Simone V
Hetty 1 schreef: Ik woon in Houten. :)
ok, dan heeft het geen zin om te delen denk ik. Ik woon namelijk in Amersfoort.
In principe heb ik al toegezegd dat RoLa met me mag delen, maar zij weet het nog niet zeker, dus daar wacht ik nog op.
Dus ik dacht ik zoek een 2e "slachtoffer" als backup ;D 10kg is voor mij eigenlijk iets te veel, maar als ik niemand vind om te delen, hou ik het toch maar zelf
Door lachnat
Simone normaal gesproken zou ik met alle liefde willen delen maar ik kan begin november weer haaskarkas krijgen via de beste man hier op de markt :biggrin2: En aangezien hij dan ook weer fazant heeft en ik beide nodig heb bestel ik dat liever in 1x ;)

Is dat niks voor jou?
Bij hem kun je per kilo bestellen.
Door Khari
Miranda1
10 a 20 kg konijnkarkas
?? kg paardenvlees
?? zalmlijven

Burretje

Antheman

joel

Jillaroo

Hetty1

Baileys
eea van orgaan, weet nog niet precies wat

Khari
Bibi
All animal
Kuikens
Zal bij elkaar vast rond de 60 a 70 euro worden
Door Hetty_
Simone V schreef: ok, dan heeft het geen zin om te delen denk ik. Ik woon namelijk in Amersfoort.
In principe heb ik al toegezegd dat RoLa met me mag delen, maar zij weet het nog niet zeker, dus daar wacht ik nog op.
Dus ik dacht ik zoek een 2e "slachtoffer" als backup ;D 10kg is voor mij eigenlijk iets te veel, maar als ik niemand vind om te delen, hou ik het toch maar zelf
Nee dat is niet handig, Amersfoort.

Ik zoek verder. ;)
Door Simone V
lachnat schreef: Simone normaal gesproken zou ik met alle liefde willen delen maar ik kan begin november weer haaskarkas krijgen via de beste man hier op de markt :biggrin2: En aangezien hij dan ook weer fazant heeft en ik beide nodig heb bestel ik dat liever in 1x ;)

Is dat niks voor jou?
Bij hem kun je per kilo bestellen.
hoi, dat is inderdaad ook nog een mogelijkheid, maar ik was bij hem vorige week zaterdag en hij deed een beetje wazig over wanneer hij weer konijnen e.d. zou krijgen....en toen kwam dit voorbij....het komt wel goed!! gewoon een beetje proppen hahaha
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door