Typ ik net een heeeel lang bericht, is hij ineens weg!

Nou, even overnieuw:
Wandor lijkt na de behandeling door de osteopaat herniewde krachten te hebben gevonden om Yindra te "nemen". Hij is hitsig als nooit te voren. Regelmatig gaan we op de bank op en neer, omdat Wandor op Yindra aan het rijden is
Nu overweeg ik toch om wandor chemisch te laten castreren... Zijn hitsigheid lijkt me geen gedragsprobleem oid. Hij is gewoon overmatig geinteresseerd in seks (zoals zoveel mannen

). Nu ik ongeveer alle homepatische middeltjes al geprobeerd heb, wil ik denk ik toch chemisch laten castreren, in afwachting van het resultaat hiervan...
Mijn idee was om na uitwerking van de chemische castratie te kijken of door het doorbreken van zijn hitsige gedrag, wandor misschien niet meer van voor af aan begint. Mocht ie wel op de oude voet doorgaan, "moet" ik hem denk ik toch laten castreren, het is namelijk te gek voor woorden. Hij likt de hele dag aan haar fluffy en rijdt contstant op haar, het gaat de hele dag door...
Mijn "probleem" is nu dat ik las dat je het best tijdens de chemische castratie, dus 1 a 2 weken na het toedienen ervan (als het effect heeft natuurlijk), de echte castratie kunt laten doen. Wat is jullie mening hierover? Hebben jullie hier ook wel eens van gehoord?
Ik ben (net als volgens mij de meesten hier) van mening dat je niet moet snijden in een gezond lichaam, maar dit wordt nu echt te gek... Hij is de hele bezig met Yindra's fluffy, hij geeft zichzelf geen seconde rust
Nog even ter aanvulling: bij zijn activiteiten krijgt hij met regelmaat een stijve en klappertand erbij...