Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
tieneke schreef: In de buurt van Terneuzen ligt Axel.
Bij mij om de hoek dus ;)
Kunnen jullie meteen op de koffie komen :P :P
Rhonda vroeg maandag trouwens nog wel of ik nog langs jou zou gaan. Maar Yindra was al zo lang alleen, dat ik snel naar huis moest! Misschien kom ik volgende keer langs, Rhonda zei namelijk dat ik Yindra wel mee had mogen nemen (alhoewel die twee standaard ruzie zitten te maken in de auto ::)).
Door tieneke
Evelyn schreef: Rhonda vroeg maandag trouwens nog wel of ik nog langs jou zou gaan. Maar Yindra was al zo lang alleen, dat ik snel naar huis moest! Misschien kom ik volgende keer langs, Rhonda zei namelijk dat ik Yindra wel mee had mogen nemen (alhoewel die twee standaard ruzie zitten te maken in de auto ::)).
Volgens mij hoef je niet meer terug als ik het zo hoor :D
Door Eef+Stippels
tieneke schreef: Je eerdere berichtje was weg ???
Ik dacht al dat ik al iets eerder had gepost, maar toen ik hem niet meer zag, begon ik aan mezelf te twijfelen ::)
Door tieneke
Evelyn schreef: Ik dacht al dat ik al iets eerder had gepost, maar toen ik hem niet meer zag, begon ik aan mezelf te twijfelen ::)
;D ;D
Door Eef+Stippels
Typ ik net een heeeel lang bericht, is hij ineens weg! >:(
Nou, even overnieuw:

Wandor lijkt na de behandeling door de osteopaat herniewde krachten te hebben gevonden om Yindra te "nemen". Hij is hitsig als nooit te voren. Regelmatig gaan we op de bank op en neer, omdat Wandor op Yindra aan het rijden is ::)

Nu overweeg ik toch om wandor chemisch te laten castreren... Zijn hitsigheid lijkt me geen gedragsprobleem oid. Hij is gewoon overmatig geinteresseerd in seks (zoals zoveel mannen ;) ;D). Nu ik ongeveer alle homepatische middeltjes al geprobeerd heb, wil ik denk ik toch chemisch laten castreren, in afwachting van het resultaat hiervan...

Mijn idee was om na uitwerking van de chemische castratie te kijken of door het doorbreken van zijn hitsige gedrag, wandor misschien niet meer van voor af aan begint. Mocht ie wel op de oude voet doorgaan, "moet" ik hem denk ik toch laten castreren, het is namelijk te gek voor woorden. Hij likt de hele dag aan haar fluffy en rijdt contstant op haar, het gaat de hele dag door...

Mijn "probleem" is nu dat ik las dat je het best tijdens de chemische castratie, dus 1 a 2 weken na het toedienen ervan (als het effect heeft natuurlijk), de echte castratie kunt laten doen. Wat is jullie mening hierover? Hebben jullie hier ook wel eens van gehoord?

Ik ben (net als volgens mij de meesten hier) van mening dat je niet moet snijden in een gezond lichaam, maar dit wordt nu echt te gek... Hij is de hele bezig met Yindra's fluffy, hij geeft zichzelf geen seconde rust ::)

Nog even ter aanvulling: bij zijn activiteiten krijgt hij met regelmaat een stijve en klappertand erbij...
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op di 25 jan 2005, 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door gonny
eeeeeh, nou ik denk dat ik dan ook een castratie zou overwegen hoor!!! ;) maar idd wel ff kijken met een chemische of het gaat helpen...al hoor ik ook al wel dat er verschillen zijn tussen de uitwerkingen.... ;)
Door Eef+Stippels
gonny schreef: eeeeeh, nou ik denk dat ik dan ook een castratie zou overwegen hoor!!! ;) maar idd wel ff kijken met een chemische of het gaat helpen...al hoor ik ook al wel dat er verschillen zijn tussen de uitwerkingen.... ;)
Gelukkig word ik niet meteen aangevallen! ;)
Ik zou het anders echt niet doen, maar we (yindra en wij) worden er knettergek van en wandor zelf ook...

Ja, ik heb ook begrepen dat de uitwerking kan verschillen... maar dat is even afwachten..
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op di 25 jan 2005, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door gonny
nou..ik kan me voorstellen dat je d'r helemaal tureluurs van word!!! ik heb t hier een dag of 4 gehad en toen had ik het al hélemaal gehad!!! ;)
Door Eef+Stippels
gonny schreef: nou..ik kan me voorstellen dat je d'r helemaal tureluurs van word!!! ik heb t hier een dag of 4 gehad en toen had ik het al hélemaal gehad!!! ;)
Wij kijken hier nu al 5 maanden tegenaan :-X
en inmiddels heb ik het ook helemaal gehad hoor.

Ik denk zelfs dat ik nog deze week voor de chemische castratie naar de da ga.
Door gonny
Evelyn schreef: Wij kijken hier nu al 5 maanden tegenaan :-X
en inmiddels heb ik het ook helemaal gehad hoor.

Ik denk zelfs dat ik nog deze week voor de chemische castratie naar de da ga.
ik geef je groot gelijk!! ;) suc6!!!
Laatst gewijzigd door gonny op di 25 jan 2005, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door