gonny schreef: hihihihi Tieneke heeft t moeilijk....Als ze niet heel vlug reageerd dan sta ik niet in voor de gevolgen....WENDYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Moderator: Lizzy
gonny schreef: hihihihi Tieneke heeft t moeilijk....Als ze niet heel vlug reageerd dan sta ik niet in voor de gevolgen....WENDYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
tieneke schreef: Als ze niet heel vlug reageerd dan sta ik niet in voor de gevolgen....WENDYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!
diana schreef: wendy, wat is nu de uitslag?????????????????????????Bel haar even?![]()
![]()
tieneke schreef: Als ze niet heel vlug reageerd dan sta ik niet in voor de gevolgen....WENDYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!Nou vertel het maar, Wendy komt vandaag niet meer
Truus schreef: Nou vertel het maar, Wendy komt vandaag niet meerJa zal ik![]()
tieneke schreef: Ja zal ik![]()
tieneke schreef: Ja dan zal ik maar wat vertellenMaar kan hij nu weer beter lopen dan? Voelt hij zich beter (al verlichting na de behandeling)?
Zijn heiligbeen(bij staart)zat nogal vast,het was volgens mijn vriendin niet verwonderlijk dat het beest hierdoor zoveel ellende heeft gehad aan oa zijn achterpoot
Voor de rest weet ik niet zoveel,Wendy moet nog wel 1 keer terugkomen.
Wat er verder gedaan is moet zij zelf maar vertellen,ik heb er ook niet verder naar gevraagd.
Evelyn schreef: Maar kan hij nu weer beter lopen dan? Voelt hij zich beter (al verlichting na de behandeling)?Dat durf ik niet te zeggen.
tieneke schreef: Volgens haar komt het weer helemaal goed met Qyan.Dat is het belangrijkst! Als het maar weer goed komt!