Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

tieneke schreef: Ja zal ik :-\

Er zit niets anders op, we hebben de hele dag gewacht, Tieneke ik denk dat jij het maar moet zeggen!! ;D

Maar als het heel goed nieuws was, dan kan ik me voorstellen dat ze even geen tijd voor ons heeft hoor! Misschien is ze lekker aan het wandelen geweest omdat dat weer (beter) kan?
Ja dan zal ik maar wat vertellen ;)
Zijn heiligbeen(bij staart)zat nogal vast,het was volgens mijn vriendin niet verwonderlijk dat het beest hierdoor zoveel ellende heeft gehad aan oa zijn achterpoot ;)
Voor de rest weet ik niet zoveel,Wendy moet nog wel 1 keer terugkomen.
Wat er verder gedaan is moet zij zelf maar vertellen,ik heb er ook niet verder naar gevraagd.
tieneke schreef: Ja dan zal ik maar wat vertellen ;)
Zijn heiligbeen(bij staart)zat nogal vast,het was volgens mijn vriendin niet verwonderlijk dat het beest hierdoor zoveel ellende heeft gehad aan oa zijn achterpoot ;)
Voor de rest weet ik niet zoveel,Wendy moet nog wel 1 keer terugkomen.
Wat er verder gedaan is moet zij zelf maar vertellen,ik heb er ook niet verder naar gevraagd.
Maar kan hij nu weer beter lopen dan? Voelt hij zich beter (al verlichting na de behandeling)?
Evelyn schreef: Maar kan hij nu weer beter lopen dan? Voelt hij zich beter (al verlichting na de behandeling)?
Dat durf ik niet te zeggen.
Ik heb Wendy maar heel even gesproken,hopelijk doet zij vandaag haar verdere verhaal.
Mijn vriendin vertelt niet alles tegen mij natuurlijk ;)
Volgens haar komt het weer helemaal goed met Qyan.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door