Ordell schreef: Ik geloff in ieder geval niet dat het komt va het "vergeten" zijn af te drogen. Wel weet ik haast zeker dat het gekomen is tijdens het pakwerk. Het is zeer onverstandig om een hond los te sturen op een mouw die hij (nog) niet kent. Voor een hele "echte" zou dat niet zoveel uitmaken, die kun je nog sturen op een naakt persoon maar die zijn er niet zoveel. Verder wil ik niet bot overkomen maar ik zou voorlopig geen pakwerk meer doen met deze hond totdat bekend is wat hij nu precies mankeert. Hopenlijk hoef je niet definitief hierme te stoppen, maar ik zou er wel rekening mee houden aangezien honden veel slijtage hiervan kunnen ondervinden in samenhang met het medisch verleden van jou hond.ordell, je komt niet bot over!
gr.Ordell
ik heb zelf namelijk ook besloten geen pakwerk meer te doen voorlopig, ookal zijn het hopelijk dan niet de gewrichten. en misschien ook wel helemaal niet meer.
alhoewel het karakter van qyan er goed voor is (waar ik ook al over twijfel ivm overdreven manscherpte en nog een paar dingen), betwijfel ik of zijn lichaam ooit sterk genoeg zal worden en of ik het er op deze manier wel voor over heb. dan geniet ik toch liever van een gezonde huis, tuin en keuken hond.
morgen in ieder geval maar eens de foto's afwachten

gr wendy