Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Carla
Hallo,
Ik heb nu verschillende merken KVV geprobeerd en Tammenga komt voor mij qua prijs en kwaliteit het beste uit de bus en ook dat het grof gemalen is zodat onze honden wat te kauwen hebben vind ik wel fijn dan is het niet zo hap, slik weg.
Alleen er zit bij mij in de buurt geen verkooppunt  :( en vanaf ?100,- kan je bestellen en dat is te veel voor die ene diepvriesla die ik heb.
Zou er iemand in de buurt van Oss mag ook Nijmegen met mij samen willen bestellen?

Groeten Carla
Laatst gewijzigd door Carla op ma 13 aug 2012, 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door adjanityson
Carla schreef: Hallo,
Ik heb nu verschillende merken KVV geprobeerd en Tammenga komt voor mij qua prijs en kwaliteit het beste uit de bus en ook dat het grof gemalen is zodat onze honden wat te kauwen hebben vind ik wel fijn dan is het niet zo hap, slik weg.
Alleen er zit bij mij in de buurt geen verkooppunt :( en vanaf €100,- kan je bestellen en dat is te veel voor die ene diepvriesla die ik heb.
Zou er iemand in de buurt van Oss mag ook Nijmegen met mij samen willen bestellen?

Groeten Carla
Hoi, Ik bestel wel eens Tammenga bij een bestelpunt in Eindhoven. Ik kom 1x in de maand in Schaijk. Dat is vrij dicht bij Oss toch? Dan kan ik best eens wat voor je meenemen die kant op. Kost daar 2,50 per kilo
Door Carla
Hoi,
Ik zag gisteren idd dat verkooppunt ook ineens op de site van Tammenga staan. Ik ga elke 2 weken naar de volksuniversiteit in Eindhoven en heb hen al gemaild of ik daarna vlees op kan komen halen.
Toch lief van je als het zo uitkomt wil ik ook wel voor je meenemen zodat je dat hier op kunt komen halen.
susanne1805 schreef: Ik zal mezelf ook maar eens voorstellen.

Ik ben Susanne en ik heb een kruising staff genaamd Luna. Wij wonen in Ossendrecht (vlakbij Bergen op Zoom)
Wij geven ook kvv en beginnen een beetje met NRV erbij denkende aan eendenekken, zalmkoppen enz...
Moet je hier altijd in grote hoeveelheden bestellen? Ik heb nml een vriezer met 4 lades ter beschikking voor het vlees.
Ik moet eerst maar eens gaan uitpuzzelen hoe dat allemaal zit met die lijntjes want snap er tot nu toe niks van hihihi.

PS Zonnetje wat leuk dat je hier ook bent!
Al wat wijzer Suzanne?
Door Djoyce
susanne1805 schreef: Ik zal mezelf ook maar eens voorstellen.

Ik ben Susanne en ik heb een kruising staff genaamd Luna. Wij wonen in Ossendrecht (vlakbij Bergen op Zoom)
Wij geven ook kvv en beginnen een beetje met NRV erbij denkende aan eendenekken, zalmkoppen enz...
Moet je hier altijd in grote hoeveelheden bestellen? Ik heb nml een vriezer met 4 lades ter beschikking voor het vlees.
Ik moet eerst maar eens gaan uitpuzzelen hoe dat allemaal zit met die lijntjes want snap er tot nu toe niks van hihihi.

PS Zonnetje wat leuk dat je hier ook bent!
Hoi! heb je zin om eendenekken met mij te delen? Zie topic: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 520.0.html
Ik zit zelf in Huijbergen
Door meeskemper
Ik wil wel, maar als t kan graag eerst uitproberen. Dat hangt dan weer van de kilometers af, waar woon je? Als ik op profiel klik staat er alleen 'Noord-Brabant'...  8)
Door meeskemper
meeskemper schreef: Ik wil wel, maar als t kan graag eerst uitproberen. Dat hangt dan weer van de kilometers af, waar woon je? Als ik op profiel klik staat er alleen 'Noord-Brabant'... 8)
Doranto schreef: Zie topic: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... .html  ;)
Re: interesse peiling gratis wilde ganzen (en duiven) Kaatsheuvel

zucht...
ik heb een leesbril nodig, denk... :-[ ;D
duidelijk nog niet zo'n ervaren gebruiker...
Door doranto
meeskemper schreef: Re: interesse peiling gratis wilde ganzen (en duiven) Kaatsheuvel

zucht...
ik heb een leesbril nodig, denk... :-[ ;D
duidelijk nog niet zo'n ervaren gebruiker...
;D geeft niet hoor. Mét ervaring lees je er ook wel eens naast hoor! (eigen ervaring :P)
Door evds
evds -> Veghel (zag me nog niet op de lijst staan)

Is er al wat activiteit hier? Ik wil best een keer ergens heenrijden  om op e halen(heb een redelijk grote laatvermogen) maar heb geen tijd om de hele bestellingen organisatie te doen/bij te houden  :-\
Door C@rine
De lijst is bijgewerkt, maar je stond er al op hoor ;)

Vanuit deze lijst is er volgens mij nog geen activiteit.
Wel rijdt ik regelmatig naar Job en breng dan mee voor Doranto en Suzann
Zo merk ik wel in topic's dat de mensen die dicht bij elkaar wonen, elkaar wel weten te vinden, BOZ, Eindhoven, Oss en omstreken.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door