Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Burretje
Aura schreef: Voor wie wil meebestellen bij Richard:
Levering is op vrijdag 7 september. Liefst dezelfde avond ophalen i.v.m. weinig vriesruimte.
Bestellen kan tot uiterlijk dinsdag 4 september, maar eerder bestellen is natuurlijk handiger voor Richard/Henk.
Stuur maar een PB'tje als je mee wilt doen, dan stuur ik je de groepscode en gegevens e.d.
Ik heb je een pb gestuurd.
Door Miranda 1
Burretje schreef: Is er interesse om een groepsbestelling te doen bij Lupa? Ik heb zelf wel interesse in een aantal producten, maar kom bij lange na niet aan het minimale bestelbedrag van 125 euro. Ik kom zelf tot ca 25 euro. Anderen nog belangstelling?
Wanneer wil je Lupa laten komen?
Door Burretje
Ik heb nog geen datum gepland. Gaat mij puur om dingen die ik op andere plekken niet zo makkelijk aan kan komen. Komt niet op een paar weken eerder of later. Dus ik wil daar wel flexibel mee om gaan als dat het met elkaar mogelijk maakt om het minimale bestelbedrag te halen.
Door Miranda 1
Ik heb bij Orinake heel veel kangaroe besteld, 25 kilo voor begin oktober.

Is er iemand die wat over wil nemen. Het kost €4,50 de kilo. Orinake vraagt €0,15 de kilo aan vervoerskosten. En dan komen de vervoerskosten van Khari er nog bij.

De vorige keer was echt super mooi vlees. Heel erg mager, bijna geen vet eraan.
Door Miranda 1
Max 10 kilo. Het is alleen wel een blok van 25 kilo. Dus het kan niet 5 okt gedeelt worden. Maar ik kan het wel een tijd in de vriezer bewaren voor je.
Laatst gewijzigd door Miranda 1 op ma 03 sep 2012, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kizmoo
Miranda 1 schreef: Max 10 kilo. Het is alleen wel een blok van 25 kilo. Dus het kan niet 5 okt gedeelt worden. Maar ik kan het wel een tijd in de vriezer bewaren voor je.
OK is goed

Lees wel via PB hoe nu verder

Groet George
Door Miranda 1
Kizmoo neemt 10 kilo over, dus bij deze heb ik geen kangaroe meer om over te nemen. Anders heb ik zelf niet meer genoeg voor mijn allergiehond.
Door velduil
Khari.... Kan / mag mijn bestelling van 12 okt vanuit eindhoven met jou mee naar nieuwegein ?

En gingen wij nu samen vlees van job ophalen ?

groetjes Wim
Door Khari
velduil schreef: Khari.... Kan / mag mijn bestelling van 12 okt vanuit eindhoven met jou mee naar nieuwegein ?

En gingen wij nu samen vlees van job ophalen ?

groetjes Wim
Ja, het kan nog mee en zit dan hierbij ook vol voor 12 oktober.

En wij gingen inderdaad samen vlees ophalen bij Job

Groetjes Annette
Door digijaro
Burretje schreef: Is er interesse om een groepsbestelling te doen bij Lupa? Ik heb zelf wel interesse in een aantal producten, maar kom bij lange na niet aan het minimale bestelbedrag van 125 euro. Ik kom zelf tot ca 25 euro. Anderen nog belangstelling?
Ik heb wel interesse om mee te bestellen bij Lupa.
Ik heb wat dingen al in een winkelmandje geplaatst en kom op een bedrag van E 35,60.
Door Burretje
digijaro schreef: Ik heb wel interesse om mee te bestellen bij Lupa.
Ik heb wat dingen al in een winkelmandje geplaatst en kom op een bedrag van E 35,60.
Ik kom zelf op een bedrag van ongeveer 25 euro. Samen zou dat dan 60 euro zijn. Er was nog iemand die eventueel wilde bestellen, maar ook maar voor een klein bedrag. We zijn dan nog een eind af van de minimaal benodigde 125 euro. Even afwachten dus of er nog meer mensen zijn die zouden willen bestellen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door