Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door lachnat
Ik zie dat ik dus volgende maand of oktober alleen voor mezelf naar VSE hoef 8)
Ik wil ook eend, mijn eendjes zijn nu echt bijna op maar dan rij ik zelf naar de VSE. Ik heb nu werktijden dat ik gewoon in de ochtend tijd heb om naar Harderwijk te rijden en dat lijkt mij goedkoper dan ze helemaal vanuit Harderwijk naar Sittard te laten reizen om daarna weer bijna terug te reizen.
Heb nog niks gepost over mijn VSE plannen omdat ik eerst wou weten hoeveel eendjes ik nog heb zodat ik een datum kan prikken.
Oh en ik heb geen flauw idee hoeveel kilo er in mijn swift past, was ook nog een punt dat ik niks gepost had  :biggrin2:
Door Miranda 1
lachnat schreef: Ik zie dat ik dus volgende maand of oktober alleen voor mezelf naar VSE hoef 8)
Ik wil ook eend, mijn eendjes zijn nu echt bijna op maar dan rij ik zelf naar de VSE. Ik heb nu werktijden dat ik gewoon in de ochtend tijd heb om naar Harderwijk te rijden en dat lijkt mij goedkoper dan ze helemaal vanuit Harderwijk naar Sittard te laten reizen om daarna weer bijna terug te reizen.
Heb nog niks gepost over mijn VSE plannen omdat ik eerst wou weten hoeveel eendjes ik nog heb zodat ik een datum kan prikken.
Oh en ik heb geen flauw idee hoeveel kilo er in mijn swift past, was ook nog een punt dat ik niks gepost had :biggrin2:
Ik gok net zoveel als in mijn auto Max 20 dozen.
Door lachnat
Miranda 1 schreef: Ik gok net zoveel als in mijn auto Max 20 dozen.
Ja alleen VSE heeft 10kg en 15kg dozen ;D

Jij rekent toch in 10kg dozen? Dus 200kg maximaal.
-25kg voor mezelf zou er dan nog 175kg mee kunnen
Door Khari
Voor VSE zou ik evt mee willen doen met loopvoetjes en nekken, de hondjes vinden eendennekken wel erg lekker merkte ik gister :biggrin2:
Door joel
Miranda 1 schreef:

Voor degene die denken waar hebben zij het over. De Merel is de woonplek waar ik werk. Tijdens het ophalen van vlees van Lida S. kwamen Antheman en ik erachter dat we min of meer collega's zijn. Antheman heeft op De Merel gewerkt. Dus dat was een erg leuke ontdekking. En we werken dus bij dezelfde stichting.
Ja, de wereld is klein he!
Lekker genieten van je vakantie!
Door Khari
Daar ik besteld heb op 12 oktober kan ik net zo goe daar meebestellen, maar zijn er mensen die graag willen delen? 15 kg nekken is mij teveel even zo 10 kg voetjes...
Door lachnat
Het maakt mij niet uit hoor.

Ik ga hoe dan ook naar VSE aangezien ik niks bij jolanda bestel komt het voor mij duurder uit als ik daar vvk moet betalen en daarna nog een 30 minuten naar Utrecht moet rijden terwijl Harderwijk ook 30 minuten is.
Ik zal maandag eens de vriezer in duiken en eendjes tellen  :biggrin2:
Daarna zal ik een topic openen met datum voor wie mee wilt bestellen ;)
Door Antheman
Khari schreef: Daar ik besteld heb op 12 oktober kan ik net zo goe daar meebestellen, maar zijn er mensen die graag willen delen? 15 kg nekken is mij teveel even zo 10 kg voetjes...
Ik wil wel delen, eendenek wordt door de katten en door de honden met smaak gegeten. Voetjes heb ik echt voldoende ;)
Door Khari
Antheman schreef: Ik wil wel delen, eendenek wordt door de katten en door de honden met smaak gegeten. Voetjes heb ik echt voldoende ;)
Met de nekken ben ik al blij, als ik een paar kilo met jou kan delen is super.
Jamani ging er hier gister ook al met een nek vandoor die er voor de hondjes uit lag. Waar het met de karkassen niet werkte, lijkt het nu met de nekken wel te lukken :biggrin2:
Door Burretje
Is er interesse om een groepsbestelling te doen bij Lupa? Ik heb zelf wel interesse in een aantal producten, maar kom bij lange na niet aan het minimale bestelbedrag van 125 euro. Ik kom zelf tot ca 25 euro. Anderen nog belangstelling?
Door joel
Burretje schreef: Is er interesse om een groepsbestelling te doen bij Lupa? Ik heb zelf wel interesse in een aantal producten, maar kom bij lange na niet aan het minimale bestelbedrag van 125 euro. Ik kom zelf tot ca 25 euro. Anderen nog belangstelling?
Waar zou het opgehaald moeten worden?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door