Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door joel
Aura schreef: Ik wil weer bij Richard bestellen (http://www.richardversvoeding.nl/). Is er iemand die mee wil bestellen?
Leveringsdatum moet ik nog met hem overleggen, maar ik dacht aan de eerste volle week van september. Ik gok dat het dan weer op vrijdag wordt (dus 7 sept.).
Afhalen in Utrecht Overvecht (vlakbij station-Overvecht). Ik heb niet zoveel vriesruimte, dus ik kan geen ladingen vlees koel bewaren tot de volgende dag helaas. En het is een groepsbestelling dus (groepscode komt nog).

Roep maar als je mee wilt doen! :)
Ik wil toch ook wel iets meebestellen, meer om een aantal smaken en dingen te proberen, wil je mij de groepscode dan mailen?

O...zie nu dat het 's avonds ophalen is, wordt het 's avonds pas bezorgd, want ik zou overdag wel kunnen, maar 's avonds gaan we voor een weekend weg, dus dan moet ik er toch vanaf zien.
Laatst gewijzigd door joel op za 25 aug 2012, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door baileys
Hetty 1 schreef: Oké, dan heb ik 4 kg die overgenomen kunnen worden.
stuur Laura (daiven) anders even een pb. Zij heeft 2 kleine hondjes en een dito vriezer. Wellicht dat zij een kilotje wil overnemen
Door Hetty_
Miranda 1 schreef: Als je niemand kan vinden dan wil ik het wel overnemen hoor.
Ik had jou al als achterwacht. ;D
baileys schreef: stuur Laura (daiven) anders even een pb. Zij heeft 2 kleine hondjes en een dito vriezer. Wellicht dat zij een kilotje wil overnemen
Doe ik!
Door Hetty_
Ik ga zeker bestellen, moet er nog eens even goed voor gaan zitten.

Maar de lamsribben van Jolanda zijn echt een aanrader dus die bestel ik in ieder geval.
Door joel
Khari schreef: Als je het topic van Daantje en Jolanda bedoelt op 12 oktober, dan rijd ik en haal ik op in eindhoven.
Ik heb wel beperkt ruimte met max 200 kilo. Er is nog ruimte voor zo'n 110 kilo
Ja die bedoel ik, ik wil graag bestellen, maar 'zit' met vervoer, ik kan het in utrecht wel ophalen, vandaar
Door Khari
joel schreef: Ja die bedoel ik, ik wil graag bestellen, maar 'zit' met vervoer, ik kan het in utrecht wel ophalen, vandaar
Ik kan evt even een stop maken in Nieuwegein op de terugweg, kom er toch haast langs
Door joel
Khari schreef: Ik kan evt even een stop maken in Nieuwegein op de terugweg, kom er toch haast langs
Ooowww echt! Nou, daar maak je hond en vrouwtje heel bij mee! Ik heb mijn bestelling gedaan, 33 kilo ;D
Bedankt Kari
Laatst gewijzigd door joel op do 30 aug 2012, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Hetty_
Ik wil graag lamsribben bestellen en kippenstaartjes om te drogen.
Misschien ook eendenkarkas van VSE.

De ribben gaan per 4 x 2 kg, de kippenstaartjes per 10 kg en het eendenkarkas ook per 10 kg.
Dat is voor mij veel te veel.

Is er iemand die met me wil delen?
Door Antheman
Khari schreef: Als je het topic van Daantje en Jolanda bedoelt op 12 oktober, dan rijd ik en haal ik op in eindhoven.
Ik heb wel beperkt ruimte met max 200 kilo. Er is nog ruimte voor zo'n 110 kilo
Maar hoe komt het dan in Eindhoven?
Mag ik 30 kg ruimte bij je reserveren Annet? Ik wil graag hert en eendenek plus karkas hebben.
Laatst gewijzigd door Antheman op do 30 aug 2012, 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Miranda 1
Antheman schreef: Maar hoe komt het dan in Eindhoven?
Mag ik 20 kg ruimte bij je reserveren Annet? Ik wil graag hert en eend hebben.
Er zijn voldoende mensen die van Sittard naar EHV willen rijden. Hierdoor hoeft Khari niet helemaal naar Sittard maar kan ze gewoon naar EHV. Wel ff alles lezen he Hester, hihi. :D

ps volgens mij zag ik je auto afgelopen donderdag staan bij De Merel.
Door Antheman
Miranda 1 schreef: Er zijn voldoende mensen die van Sittard naar EHV willen rijden. Hierdoor hoeft Khari niet helemaal naar Sittard maar kan ze gewoon naar EHV. Wel ff alles lezen he Hester, hihi. :D

ps volgens mij zag ik je auto afgelopen donderdag staan bij De Merel.
ik ben elke donderdag naast de Merel te vinden ;)
Door Miranda 1
Antheman schreef: ik ben elke donderdag naast de Merel te vinden ;)
Ik heb deze en volgende week vakantie. Daarna tot eind september werken op de merel. Vanaf 1 oktober moeten de beg C werken op de nieuwe locatie, voorlopige op's schrijven voor nieuwe clienten. De clienten van De Merel gaan verhuizen op 8 en 9 september.

Voor degene die denken waar hebben zij het over. De Merel is de woonplek waar ik werk. Tijdens het ophalen van vlees van Lida S. kwamen Antheman en ik erachter dat we min of meer collega's zijn. Antheman heeft op De Merel gewerkt. Dus dat was een erg leuke ontdekking. En we werken dus bij dezelfde stichting.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door