Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Evelyn schreef: Is dat dezelfde kliniek als waar wij met wandor zijn geweest? Bij garretsen en ottenschot? Daar zou ik ook niet gauw meer naartoe gaan...

Ik bedoel trouwens niet dat je naar dorit moet gaan hoor ;), maar naar EEN manueel therapeut. Misschien naar dezelfde osteopaat als wij net zijn geweest? Over haar heb ik echt een goed gevoel. Misschien kan zij je verder helpen?
Bij wat en waar :o ;D Nooit van gehoord.
Nee, ik heb het over de universiteits kliniek in utrecht :-X

Heb het net gelezen van wandor.
Zit er idd aan te denken om de fysio over te slaan en naar de osteopaat hier in rijswijk te gaan
Kan het bewuste blad ff niet vinden Lizzy.
Ik ga morgenochtend ff op m'n gemak zoeken.
Had hem ergens neer gelegd omdat ik er met Qyan naartoe wilde, maar weet dus ff niet meer waar.
of m'n moeder heeft weer opgeruimd ;D

Het was eerst iig alleen een osteopaat voor mensen die zich later op honden en nu geloof ik ook op paarden is gaan richten.
Je hoort het morgen i.i.g ;)
qyan schreef: Praktijk voor Osteopathie, Antoine F. Feliksik
Straat: Willem v Rijswijckstrat 80
Postcode: 2282-HC
Plaats: Rijswijk
Telefoon: 070-3077905
Fax: 070-3077907
Maar hij is toch een 'mensen' osteopaat? (bij hem ben ik zelf in het grijze verleden geweest).
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 18 jan 2005, 08:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Lizzy schreef: Maar hij is toch een 'mensen' osteopaat? (bij hem ben ik zelf in het grijze verleden geweest).
Ja, maar hij is zich nu ook op honden gaan richten, al een tijdje trouwens, want kijkend naar de datum van het blad waar het in staat is het al iets langer als 2 jaar geleden.
Hij had een vrouw als patient wiens hond veel klachten had en is toen de hond gaan behandelen met goede resultaten waarna hij zich toch ook verder op honden wilde richten en daarna ook op paarden.
Hij doet nu dus mens, hond en paard
Ok, ook wij gaan aanstaande maandag met Qyan naar de osteopaat waar Evelyn met Wandor is geweest, ofwel vriendin van Tieneke ;D
De fysiotherapeute heeft niets meer laten horen + twijfelde best wel of het verstandig was en wel zou helpen aangezien zij het ook niet leek te weten.

We moeten er om 09.30 uur zijn.
(toch best een eind vanaf Den Haag, het leek dichterbij ;D )
We moeten proberen te stoppen met de rymadil, heeft hij toch teveel pijn, dan doorgaan en vrijdag-avond de laatste x rymadil geven omdat ze hem toch wil zien zonder pijnstillers om geen vertekend beeld te krijgen.
Ik hoop zo dat dit hem helpt en ben eigenlijk zeer benieuwd wat hier uit gaat komen!
qyan schreef: Ja, maar hij is zich nu ook op honden gaan richten, al een tijdje trouwens, want kijkend naar de datum van het blad waar het in staat is het al iets langer als 2 jaar geleden.
Hij had een vrouw als patient wiens hond veel klachten had en is toen de hond gaan behandelen met goede resultaten waarna hij zich toch ook verder op honden wilde richten en daarna ook op paarden.
Hij doet nu dus mens, hond en paard
Heeft hij ook de Osteopatie opleiding voor honden/paarden van 3 jaar gevolgd?
tieneke schreef: Heeft hij ook de Osteopatie opleiding voor honden/paarden van 3 jaar gevolgd?
Ik heb echt geen flauw idee Tieneke!
Ik heb toen alleen dat verhal en zijn adres gegevens in het blad zien staan en heb het toen apart gelegd voor Qyan en het geval ik er ooit naartoe zou willen met hem.
Heb verder nooit contact met hem gehad
qyan schreef: Ik heb echt geen flauw idee Tieneke!
Ik heb toen alleen dat verhal en zijn adres gegevens in het blad zien staan en heb het toen apart gelegd voor Qyan en het geval ik er ooit naartoe zou willen met hem.
Heb verder nooit contact met hem gehad
Er zijn in ieder geval niet veel Osteopaten voor honden/paarden in Nederland.
De opleiding is ook vrij zwaar,ik hoor mijn vriendin nog foeteren op alles en nog wat ;D ;D
3 jaar lang was het stampen geblazen 8)
Toen zij was geslaagd kreeg zij dan ook weer meer tijd voor andere dingen.....
qyan schreef: Ok, ook wij gaan aanstaande maandag met Qyan naar de osteopaat waar Evelyn met Wandor is geweest, ofwel vriendin van Tieneke ;D
De fysiotherapeute heeft niets meer laten horen + twijfelde best wel of het verstandig was en wel zou helpen aangezien zij het ook niet leek te weten.

We moeten er om 09.30 uur zijn.
(toch best een eind vanaf Den Haag, het leek dichterbij ;D )
We moeten proberen te stoppen met de rymadil, heeft hij toch teveel pijn, dan doorgaan en vrijdag-avond de laatste x rymadil geven omdat ze hem toch wil zien zonder pijnstillers om geen vertekend beeld te krijgen.
Ik hoop zo dat dit hem helpt en ben eigenlijk zeer benieuwd wat hier uit gaat komen!

JEUJ!! Een goede beslissing denk ik!!

Het is even een eind rijden, maar dan weet je ook waar je aan toe bent en ze kan vast Qyans pijn verlichten!!

Ik ben echt superbenieuwd wat ze gaat zeggen!!
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op di 18 jan 2005, 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door