Kalkoen gaat nog wel, maar is te hard om te knagen

Zou zo graag nog 1 botsoort erbij willen doen.
Tips? 8)
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Parelridder schreef: Wat mijn kat érg lekker vindt is bijv. kwartel, gemalen haas en konijn. Kiezebrink heeft ook o.a. gemalen bosduif. Als je graag een 3e botsoort wilt toevoegen zou ik zo nu en dan weer eens iets anders proberen en proberen of je haar daar aan kunt laten wennen door het net zo halsstarrig te serveren als zij het weigert. Hopelijk tref je zo iets wat ze (toch) graag toe voegt aan haar menu.Werkt niet bij elke kat hoor. Hier eentje die zo hard weigert tot het vlees slecht is. Dan eet ze het natuurlijk zeker niet meer.
Succes!
pearlsofpassion schreef: Werkt niet bij elke kat hoor. Hier eentje die zo hard weigert tot het vlees slecht is. Dan eet ze het natuurlijk zeker niet meer.Ik bedoel/denk absoluut niet dat wat bij mijn kat werkt bij alle katten werkt'. Het was niet anders bedoeld dan meedenken, ideeen aandragen, maar niet als 'de oplossing voor iedereen'
En als ik, zoals je eerder aangaf, een stukje in haar mond stop, weigert ze te eten (houdt haar mond gewoon stil), klaagt de hele buurt bij elkaar, gromt en durft erna niet meer op die plek te eten. Dat doen we dus niet meerHet heeft me 2 maanden gekost om haar weer op haar gemak te krijgen op haar plaats en grote stukjes te laten knagen. Ze schrok al en liep weg als ik met mijn ogen knipperde.
Dus... niet alles werkt bij alle katten. (...)
Parelridder schreef: Ik bedoel/denk absoluut niet dat wat bij mijn kat werkt bij alle katten werkt'. Het was niet anders bedoeld dan meedenken, ideeen aandragen, maar niet als 'de oplossing voor iedereen'Weet ik wel hoor, ik wilde het verhaal gewoon even aanvullen.![]()