Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Bertine
*milyck* schreef: Ken iemand met een KvK nr. en ga een dagpas aanvragen! Opgelost dus!
Mag ik dan zo brutaal zijn om te vragen of je voor mij ook zo'n tas wil meenemen? Ik had al op de site gekeken, maar kon ze niet vinden.
ben heel benieuwd hoe ze eruit zien en het lijkt mij erg handig voor in de vakantie of dagje uit.
Door EliScooby
*milyck* schreef: N.a.v. dit topic: http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopi ... 31.new#new

Is er iemand in de omgeving Deventer die een pasje van de Sligro heeft en voor mij 2 van die koeltassen wil meenemen?

Zal het ook even in de verzamelgroep Overijssel zetten!
Milyck, als ik het nou heeeeeeeeel lief vraag, wil je voor mij dan ook 2 van die tassen meenemen? Heb nu heel brutaal 1 vd dozen van sphynxlover iets kleiner gemaakt omdat die beneden niet meer in de vriezer past en boven te groot was voor in de kast. ::) Maar niet verder vertellen he?
Door millyckk
Mien 5-tal schreef: Milyck, als ik het nou heeeeeeeeel lief vraag, wil je voor mij dan ook 2 van die tassen meenemen? Heb nu heel brutaal 1 vd dozen van sphynxlover iets kleiner gemaakt omdat die beneden niet meer in de vriezer past en boven te groot was voor in de kast. ::) Maar niet verder vertellen he?
Ben er vandaag even 1 gaan halen, ze kosten echter 9,95 ex. btw en geen 2,75 :( Diegenen die me hebben gevraagd om er 1 mee te nemen: pb me dan even als je er alsnog 1 of meerdere wilt hebben, dan haal ik er morgen nog een paar!

De kleintjes waren er ook nog ( beperkt) deze kosten 7,95 ex btw.
Door Xerox
Is er toevallig iemand in Arnhem e/o die 10 kg hert van Tamara wil hebben 5 okt? Ik kan die 20 kg niet kwijt in mijn vriezer, maar wil wel heel graag hert hebben voor Xerox' eliminatiedieet.
Door Lobbes2009
Helaas geen ruimte meer. Ik heb al zoveel bestelt voor de aankomende periode dat ik zelf nog moet kijken of alles wel gaat passen  :o

Wordt waarschijnlijk toch een paar spanbanden om mijn vriezertje zetten de flexibele deksel is echt uitgerekt volgens mij ;)
Door Xerox
Lobbes2009 schreef: Helaas geen ruimte meer. Ik heb al zoveel bestelt voor de aankomende periode dat ik zelf nog moet kijken of alles wel gaat passen :o

Wordt waarschijnlijk toch een paar spanbanden om mijn vriezertje zetten de flexibele deksel is echt uitgerekt volgens mij ;)
;D
Door judith vd
Xerox schreef: Is er toevallig iemand in Arnhem e/o die 10 kg hert van Tamara wil hebben 5 okt? Ik kan die 20 kg niet kwijt in mijn vriezer, maar wil wel heel graag hert hebben voor Xerox' eliminatiedieet.
Ha!

Ik wil wel met je delen!

Judith
Door Bertine
Xerox schreef: Fijn, dan bestel ik 20 kg!
Oh net te laat zie ik. ik heb nl best aardig wat hert inmijn vriezer en Junto is er niet super dol op. dus hier verdwijnt het meerdendeel in de droger. ds als je nog wilt moet ik ff kijken hoeveel het nog is. Het zit wel in zakjes van ong 250 gram.
Door Xerox
Bertine schreef: Oh net te laat zie ik. ik heb nl best aardig wat hert inmijn vriezer en Junto is er niet super dol op. dus hier verdwijnt het meerdendeel in de droger. ds als je nog wilt moet ik ff kijken hoeveel het nog is. Het zit wel in zakjes van ong 250 gram.
Ik pb je even want kan op zich nog wel wat gebruiken tussen nu en 5 okt, duurt nog zo lang!

Judith, ik heb 20 kg voor ons besteld :) Pb je tzt nog wel hoe we het precies gaan regelen!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door