Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Khari
Antheman schreef: Ik wil wel mee doen, maak nog even een lijstje. Bestel ik dan bij jou, of bij Richard?
Bij richard met de groepscode als die bekend is
Door Miranda 1
Er is vrij spontaan een groepswandeling ontstaan. Mochten er nog meer mensen zijn die mee willen, wees welkom.

Het adres dat je kan invoeren op je navigatie is Rijsbruggerweg 7 3981 HN Bunnik. Het is officieel de binnenweg, maar ik kan niet achter het huisnummer komen wat ernaast ligt. Als je vanuit Houten komt is het net voor dit adres links parkeren. Kom je vanuit Bunnik dan is het dus recht erna parkeren.

We gaan vrijdagmiddag om 13 uur wandelen.
Door joel
O leuk!!! Zou heel graag mee gaan!!
Helaas is dit mijn eerste werkdag na mijn vakantie....... (en Bunnik is niet zo goed te doen voor mij zonder auto)
Volgende keer in Nieuwegein bij de Put van Weber/Nedereindse Plas  ;)
Ook heel leuk wandelen ;-)
Door Khari
Hier nog een ongewone werker en ook vrijdag de eerste dag van 2 weken vakantie :biggrin2:
Het zal die twee puberende jongens hier vast goed doen zo'n wandeling en een lekker begin van de vakantie
Door Miranda 1
Khari schreef: Hier nog een ongewone werker en ook vrijdag de eerste dag van 2 weken vakantie :biggrin2:
Het zal die twee puberende jongens hier vast goed doen zo'n wandeling en een lekker begin van de vakantie

Dus je bent erbij?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door