Het forum bulkt van de info en in de bieb is eea makkelijk te vinden. Ik kan me best voor stellen dat het antwoord op deze vraag een verwijzing naar een 'brok-forum' is.
Ik ben niet zo'n liefhebber van 'bekeren'

Bij mijzelf roept dit weerstand op en ik ga dan ook niet graag in de schoenen staan van degene die de ander bekeert.
Ik heb járen gelezen over vers voor ik het ging geven. Dat had allereerst een praktische reden: mijn 1e hond kreeg diarree van kvv en de 2e walgde er van. Nummer 3 at het met lange tanden, maar was bereid het 2-3 dagen per week te eten. Het had dus nogal wat voeten in aarde om te kúnnen gaan vers voeren.
Inmiddels heb ik 2 honden die met veel plezier volledig vers eten en dat maakt dat ik ook werkelijk ervaren kan wat anderen hier al zo lang schrijven. Dat motiveert sinds die tijd om er nog meer over te te lezen.
Zo lang iemand zelf geen info vraagt (direct of indirect) over verse voeding, ben ik niet geneigd dat te verstrekken. Alle info is hier m.i. voor handen en zo lang dat niet leidt tot vragen of het afwegen dat misschien ook te gaan geven, zal ik het niet 'op dringen'.
Overigens niet alleen om geen weerzin op te roepen, maar óók omdat ik vaak veel langer hier zit te lezen en tikken dan voornemens en daarom ook wel kies welke topics is open/lees en waarop ik wel/niet wil reageren. Voor mij hoort een vraag naar brokjes, zonder interesse in vers, daar niet bij, want dan stop ik mijn tijd liever in iemand die interesse heeft in vers...