Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Kaela
Zal ik dan 1 doos bestellen en kijken hoe of wat (ik weet nog niet precies hoe het werkt met het lijntje, maar dat komt wel goed!)? Als Zhiva 1 of 2 kilo neemt en wij de rest delen, dan hebben we weer mooi een voorraadje. Ik kan het ook wel even kwijt, maar ik wil niet constant 3 vriezer hebben staan te draaien.
Door sjuutje1969
hoi hoi,

Zijn er hier ook mensen die een gezamenlijke bestelling bij Lupa willen doen misschien voor half of eind augustus?
Ik zal dan zelf voor ongeveer 80 euro kwijt kunnen in mijn vriezer, bij Lupa moet er voor 200 euro besteld worden om de verzendkosten te omzeilen.

Zelf kom ik uit Wijnjewoude, kom ik dagelijks in Leeuwarden en wil ik best iets meenemen die kant op. 
Door sjuutje1969
Zou het jou ook uitkomen om ergens eind volgende week al te bestellen? Ik heb nog iemand en die wil graag eind volgende week, even afhankelijk of dat kan bij Lupa natuurlijk. Met zijn 3-en komen we nl. al wel een heel eind kwa bestelbedrag...
Door luuntje
sjuutje1969 schreef: Zou het jou ook uitkomen om ergens eind volgende week al te bestellen? Ik heb nog iemand en die wil graag eind volgende week, even afhankelijk of dat kan bij Lupa natuurlijk. Met zijn 3-en komen we nl. al wel een heel eind kwa bestelbedrag...
ik vind het prima, moet wel even kijken wat mijn "boodschappenlijstje" is, ik heb daar nog nooit eerder besteld.

kun je me een uitleg van hoe we dit gaan doen sturen? (waar en hoe bestel ik en hoe doen we het met betalen)
Door Fioon
Envie schreef: niemand gemalen kipnek ? :(
Had ik dat nou eerder geweten...Diego lust dat wel! Dan had ik dat gisteren van je over kunnen nemen.
Door Laykam
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier en ook nieuw in het versvoeding gebeuren.
Nu heb ik een hond met allergieen.
Dus wil eigenlijk vers vlees zonder toevoegingen en liefst van konijn of vis ofzo.
Wie kan me vertellen hoe ik daar aan kom en hoeveel het kost?
Ik gaf ook wel pens. Dat gaat ook goed.
Maar hier in Friesland kan ik maar 1 slachthuis vinden die dat doet alleen moet je daar op woensdagmiddag heen en dat gaat voor mij niet.
Is wel goedkoop. Kost 50 cent per kg.
Door Kaela
Welkom!

Ik bestel meestal bij leveranciers als Lupa of richards. Meestal komt hier zo eens in de zoveel tijd een oproepje voorbij om samen te bestellen. Dan wordt de bestelling bij 1 iemand bezorgd en kan je het daar afhalen.
Er zijn ook lijntjes. Konijn komt dan vooral van Orinake. Die kun je ook in de gaten houden. Meestal is dat goedkoper dan bij leveranciers bestellen, maar je moet dan wel naar verzamelpunten toe om het op te halen en het gaat in grotere hoeveelheden.

Ben je bezig met een eliminatiedieet?
Door Laykam
Nou ik had een heftige reactie op kip dus hij kan niet tegen kip.
Vandaar dat nu konijn of vis wil.
Of pens daar reageerde hij ook niet op.
Maar denk dat hij ook allergisch is voor vlooien. Meestal zijn ze natuurlijk allergisch voor meerdere dingen.
Hij gaat op dit moment goed.
Hebben die leveranciers sites waar ik op kan kijken? En zijn er wel mensen die ook pens bestellen?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door