Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Simone V
lachnat schreef: Ik betaal Bob gewoon contant en schiet voor iedereen voor dan mogen jullie het weer contant aan mij betalen bij het ophalen.
Mag ook per bank overschrijven als jullie dat liever hebben, stuur dan maar een pbtje ;)
THNX, ik betaal jou contant, ook omdat ik lees dat de filet niet op de kilo af te snijden zijn, mss wordt meer of minder.
@Simone, vrijdag kan maar ik moet om 15:00 werken en ik zal tussendoor even naar Miranda moeten voor mijn nijntjes :biggrin2:
Zaterdag ben ik de hele dag thuis aan het portioneren dus dan kan er ook gehaald worden.
OKE, ik kom dan zaterdag langs, zal wrs einde van de middag zijn
Door joel
joel schreef: Maandag de 13de bestellen dan? Kom zelf op de 80-90 euro. Voor het gratis bezorgen moeten we boven de 125 euro uitkomen......

Heb al even met ze gemaild,
Ip is het de dag voor het bezorgen dat er betaald moet worden, ivm gewicht. En dan hoor ik ook de dag van bezorgen.
wacht nog even op een evt groepscode, zodat dan iedereen voor zich kan betalen, maar hier wel alles hier opgehaald kan worden.

Tot nu toe willen bestellen

Ik (joel)
Miranda1
Antheman
Khari

Mocht je er toch vanaf zien, laat het even weten,
Ik ga morgen zelf op vakantie voor 2 weken, zal wel af en toe mail kunnen lezen, maar t'zal niet boven aan mn lijstje staan 8)
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Oh, krijg net mail van ze
tis een beetje vaag en kort....dus copy past ff

"hoi

kan iedereen besteld vanaf eigen email zelf met u als afleveradres en groep kunnen ze het zelf overmaken"

Dus voor degene die wil bestellen moet dan even mijn adres vragen, die zal ik dan pben? klopt dat?
Ik heb een pbtje gestuurd met mijn adres, zodat jullie vast kunnen bestellen
Mocht er nog iemand zijn die mee wil bestellen, laat maar weten
Door Hetty_
joel schreef: Ik heb een pbtje gestuurd met mijn adres, zodat jullie vast kunnen bestellen
Mocht er nog iemand zijn die mee wil bestellen, laat maar weten
Ik ben bijna door mijn zalm heen.
Kan ik nog met jou mee bestellen?
Door Miranda 1
Hetty 1 schreef: Ik ben bijna door mijn zalm heen.
Je kan gewoon zelf bestellen bij Lupa en haar als bezorgadres neerzetten. Ik zal haar pb ff doorsturen. Volgens mij is ze nog op vakantie?
Door joel
Hetty 1 schreef: Ik ben bijna door mijn zalm heen.
Ja hoor, dat kan!
Zal je mijn adres even geven,
Ik heb mijn bestelling inmiddels gedaan, en er kan nog tot de 13de besteld worden, ik heb ook gevraagd of er in week 33 dan ook geleverd kan worden,
wacht nog even op mail terug.
Door joel
Miranda 1 schreef: Je kan gewoon zelf bestellen bij Lupa en haar als bezorgadres neerzetten. Ik zal haar pb ff doorsturen. Volgens mij is ze nog op vakantie?
Ben er weer, we hebben het super gehad!
Mijn bestelling is al gedaan,
Door joel
**Jillaroo** schreef: Kan ik nog mee bestellen voor lupa?
Tuurlijk, bestel maar, ik stuur je mijn adres

Ik kreeg van de week mail terug dat het in week 33 dan idd bezorgd kan worden. Kreeg nog geen precieze datum ....
Door **Jillaroo**
joel schreef: Tuurlijk, bestel maar, ik stuur je mijn adres

Ik kreeg van de week mail terug dat het in week 33 dan idd bezorgd kan worden. Kreeg nog geen precieze datum ....
is besteld.
Door Daiven
Hallootjes,

Ben nieuw hier en vroeg me af of ik ook mee mag/kan bestellen? ik woon nml in Nieuwegein dus dat zou goed uitkomen
Ik heb inmiddels wel meegekregen dat ik gewoon bij Lupa (even voor de duidelijkheid, dat is dan http://www.lupa-diervoeding.nl, toch? ) kan bestellen en betalen en dan Joel's adres zou moeten doorgeven? dus als je geen bezwaar hebt Joel? Het zal niet veel zijn hoor

grtjs,
Laura
Door baileys
Jaaa, daar is ze dan met haar eigen account. Miranda, meet mijn medebesteller  :biggrin2:.
Jij en Joel zijn bijna buren Laura, tis tot de ac verhoefweg er tussen zit  ;D.
Door joel
Daiven schreef: Hallootjes,

Ben nieuw hier en vroeg me af of ik ook mee mag/kan bestellen? ik woon nml in Nieuwegein dus dat zou goed uitkomen
Ik heb inmiddels wel meegekregen dat ik gewoon bij Lupa (even voor de duidelijkheid, dat is dan http://www.lupa-diervoeding.nl, toch? ) kan bestellen en betalen en dan Joel's adres zou moeten doorgeven? dus als je geen bezwaar hebt Joel? Het zal niet veel zijn hoor

grtjs,
Laura
Hoi Laura,

ja hoor, je kan nog meebestellen!
Idd bij lupa-diervoeding,
Ik stuur je mijn adres even via pb naar je door.
Super dat er toch best veel barfers in Nieuwegein zitten, kunnen we mooi samen doen!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door