Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Irish schreef: Wat een super idee zeg, oude bench!! Als me logeetje volgende week weer weg is heb ik er weer eentje ter beschikking als piemelhok  ;D ;D
De nieuwste trend... een piemelhok  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Heb hier ook nog oude draadbenches staan...
Zomaar's een vraagje... heeft iemand nog een oude bench voor mij wellicht??? ;-))))

(Grapje, voorlopig niet nodig.. maar ik ga er geloof ik wel even naar op zoek, naar iets wat als droogkast kan dienen; ik ben heel niet handig, dus zelf maken "geen optie";-)

Suzanne
jee ik heb wel wat losgemaakt met die droogbenches haha.

Het is echt handig hoor ,ik heb geen foto's maar ik heb er ook al vis in gedroogd
en echt giga lappen lamspens (en die stonken ! )

Hoog in de schuur opgehangen ,de zwaluwen vingen de vliegen weg  :biggrin2:
De klamboe of oude vitrage er niet te strak erom heen zodat er veel tocht doorheen kan.

Ook kun je een oude ijzeren kleerhanger gebruiken en dan vleesjes eraan met wasknijpers.

Het kan nog goedkoper:

Overdag gebruik je de bench voor vleesjes of fruit drogen en  snachts kan je hond erin. :biggrin2:
Mijn buren denken niets ;-)  De piemels hangen tegen de erf-afscheiding aan. Daar staat een stenen muur die rond de 170 cm hoog is. Tenzij ze over de schutting gaan hangen zien ze dus niets. Qua kleur komt eea ook mooi overeen; de piemels hebben een schutkleur.
Straks gaan ze de schuur weer in en morgen blijven ze daar ook; manlief gaat daar niet mee zeulen vrees ik ;-)))

Suzanne
Hier ook niet, hangen in de hooischuur.
Je bent toch echt op mijn terrein voor je ze ziet.
Wel eens aspirantadoptanten van een opvanghondje gehad die er foto's van maakten voor ze weg gingen.
Ze vonden het zo komisch dat ze dat wel aan vrienden wilde laten zien.  :D
Ik hang nogal eens wat aan de waslijn die ik op het overdekt balkon heb, Tja....  mijn buren kunnen weleens wat denken, maar het zijn hier nog steeds geen piemels geweest, vaak vellen van zalm, maar die zijn ook lang en rond als ze opkrullen door het drogen. Lijkt erop...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door