Hier maar weer eens een up-date over Kyno.....
Het gaat goed met Kyno.
Inmiddels zijn we ruim een week over zijn "topdag"heen en eigenlijk valt er weinig aan hem te merken.
Het enige wat hij nog aan medicamenten/ondersteuning krijgt is Colostrium en zijn bijen pollen tabletjes.
Maar beide nog maar één keer per dag.
Ook eet hij inmiddels gewoon "wat de pot schaft" en is het menu al aardig uitgebreid.
Eergisteren heeft hij zijn eerste verse haring gegeten en ook die ging er makkelijk in, en zijn Parelhoen karkassen worden ook met smaak verorberd.
En...........zijn ontlasting zijn gewone mooie BARF-drolletjes!!!
Zijn krentenbaard is wel wat "onrustig" maar dan verontrust me verder niet, en hem zit het al helemaal niet in de weg...
En ik merk dat hij heel erg aan het verharen is, en tegelijkertijd is hij ook stoffig en grijs.
Als ik hem eens kam dan wordt hij wel weer mooi zwart , maar een paar uur later is hij toch weer grijs en stoffig.
Ik denk dat dit iets met ontgiften te maken heeft.
Hij is erg vrolijk en blij en heeft van de week heerlijk met een Boxer/Stafford gespeeld en enorm lopen rennen met hem.
Heerlijk om te zien en naderhand was hij helemaal afgepeigerd.
Ook tussen Kyno en Darko is er rust.
Ze tolereren elkaar en af en toe wordt eens een stukje samen op gerent...
Maar Kyno wil MEER!!!!
Af en toe knalt hij brutaalweg tegen Darko aan, maar Darko reageert enkel met een brom, en Kyno weet meteen weer dat dit
niet de bedoeling was....
Voor BAIke heeft hij maar één ding, en dat is respect!!
Het is zo mooi om te zien hoe hij BAIke echt geheel in zijn eigen waarde laat.
Hij daagt hem niet uit, hij botst gelukkig niet tegen hem aan, hij laat hem gewoon.
Hij weet BAIke is een vent van weinig woorden.....
Wel staan ze zeer regelmatig aan het zelfde luchtje te snuffelen.
En toch... Als Baike eens wat achterop raakt dan is het Kyno die naar hem toe rent, kom nou joh!!!!
We fietsen nu bijna iedere dag en ook dat gaat steeds beter en makkelijker.
Hij begrijpt inmiddels ook dat ik het tempo bepaal en niet hij......
En zijn conditie begint zich wat op te bouwen.
Ook als hij boven is, wordt hij langzaam aan wat rustiger. In het begin liep hij aldoor maar te zoeken en te heen en weren en BAIke en
Darko uitdagen en, en, en, en, en, en,.
Maar steeds sneller vindt hij rust en gaat dan lekker ergens liggen slapen.
Ik heb vanmorgen weer eens wat fotootjes van hem gemaakt...
Hey there.....
Hoezo brutaal??
Blije ballen pup.
In de remmen....
Hebbes.
Tralala lalala tralalaaaa.
Pomdidom jippiejajeee.
Hoplaaaaa...
Tadaaaa^^ Helemal los.....
Heerlijk om deze grote pup zo te zien opbloeien, want dat is wat hij doet!!
Het is een heerlijke wildebras die zoals het lijkt aardig van zijn verlate puppy tijd aan het genieten is. :smt055
Goed zo Kyno ga er voor !!!