KYNO...... met BAIke en Darko.
Lief klein dapper Kyno ventje.
!!!!Vanmorgen weer een mooie harde drol!!! :smt080
Het ventje lijkt zich er dapper door heen te worstelen deze dagen.
Vrijdag zou hij op zijn top moeten hebben gezeten, maar tot op vandaag niet veel van gemerkt. :smt023
Zijn pukkels onder zijn kin zitten er nog maar lijken ook langzaam aan wat minder te worden.
En vanmorgen, ineens voelde het goed, de tijd was daar, en heb het gedaan.
Ik heb BAIke en Darko en Kyno tegelijkertijd mee naar buiten genomen!!
Ik had Kyno eerst aan de lijn en BAIke en Darko los.
Kyno was erg erg erg onder de indruk wat het was wel een soort overval techniek zeg maar.
BAIke had maar een honderdste seconde nodig om te denken, "och nee hé weer zo'n pup en ging door waar hij mee bezig was, zijn eigen ding!!!
Ik heb een paar foto's met mijn mobiel gemaakt maar ze zijn niet echt van goed kwaliteit.
Hoi BAIke.
HOI! BAIke!!
Dan maar eens kijken bij Darko, dacht Kyno.
Hallo ome Darko????
Oom Darko..
Ppfff laat me, denkt Darko..
Nog maar eens BAIke proberen...
Kwil zo graag vriendjes worden...
ppffffffff
Darko zag hem aankomen en hield zijn oortjes tegen hoofdje geplakt......
Ze liepen op elkaar in en Darko zegt ggggrrrrrrrrrr vanuit zijn tenen....met oortjes opzij als een vliegtuigje...
Zien wij ons??
Kyno's ogen hadden de vorm van twee vraagtekens toen hij me aan keek en zijn staartje was keurig laaaaaag...Was da nou???
Eerst kwam hij toen maar even naast me lopen, even nadenken. :smt104
BAIke nog eens proberen, BAIke negeerde hem totaal......
Kyno werd hier tamelijk onzeker van en probeerde BAIke's mondhoeken te likken...
BAIke liet dit een paar keer toe en toen was het wel heel even lipje omhoog gromblaf klaar nu grommm.
En Kyno wist genoeg.
Geen puppenspeelkwartier voor vandaag.....
Het grootste gedeelte van de wandeling heeft hij om en om BAIke en Darko af en toe weten te besnuffelen.
Darko steeds donker grommen ga weg laat me met rust, en BAIke negeer, negeer, negeer negeer......
En voor ik het wist stonden ze gedrieën neus aan neus van een dames plasje te genieten....
Kyno nog steeds aan de lijn.
Toen we bijna thuis waren heb ik ook Kyno losgelaten.
Die keek me aan en ik zag dat hij nu in een heel andere (kleinere) houding op BAIke afliep........................ :-W
Uiteindelijk zocht Kyno, voorzichtig kwispelend, BAIke keer op keer op, en ineens heeft BAIke wat aandacht voor Kyno.
BAIke dacht heel even dat Kyno een teefje was zeg maar...... :roll:
Kyno liet het even toe en uiteindelijk was de "deal" bezegeld, BAIke zegt ïk accepteer jou, verwacht verder niets van me!!!
Oh oohhww denkt Kyno... :?
Zijn wij lief?????
Nu snuf maar eens even....
Goed, nu mag ik....
Ik lief ik lief ik lief ik lief kwilgraaaaaaaagvriendjesworden!!!
Tis dat ik al wat ouder ben, anders vrat ik je met huis en haar op, lijkt BAIke's blik te zeggen...
O ja, Darko was er ook bij......
Door Darko's gegrom was Darko toch wel interessanter voor hem dan BAIke.
Maar Darko's gegrom dwong toch wel zo veel respect af, dat Kyno enkel op 10 cm achter Darko liep, om toch maar te ruiken wie, wat, waar, waarom en hoe.
Darko liet het voor wat het was en was gewoon Darko.
Gezamelijk liepen we verder......
Dit maar eens even uitbouwen de komende dagen, en dan ook eens Djara er bij halen....