Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door susanne1805
Ik zal mezelf ook maar eens voorstellen.

Ik ben Susanne en ik heb een kruising staff genaamd Luna. Wij wonen in Ossendrecht (vlakbij Bergen op Zoom)
Wij geven ook kvv en beginnen een beetje met NRV erbij denkende aan eendenekken, zalmkoppen enz...
Moet je hier altijd in grote hoeveelheden bestellen? Ik heb nml een vriezer met 4 lades ter beschikking voor het vlees.
Ik moet eerst maar eens gaan uitpuzzelen hoe dat allemaal zit met die lijntjes want snap er tot nu toe niks van hihihi.

PS Zonnetje wat leuk dat je hier ook bent!
Door doranto
susanne1805 schreef: Ik zal mezelf ook maar eens voorstellen.

Ik ben Susanne en ik heb een kruising staff genaamd Luna. Wij wonen in Ossendrecht (vlakbij Bergen op Zoom)
Wij geven ook kvv en beginnen een beetje met NRV erbij denkende aan eendenekken, zalmkoppen enz...
Moet je hier altijd in grote hoeveelheden bestellen? Ik heb nml een vriezer met 4 lades ter beschikking voor het vlees.
Ik moet eerst maar eens gaan uitpuzzelen hoe dat allemaal zit met die lijntjes want snap er tot nu toe niks van hihihi.

PS Zonnetje wat leuk dat je hier ook bent!
Welkom Susanne :)
Het leuke van dit forum is, dat je dus hele kleine hoeveelheden kunt mee bestellen met anderen. Lees op je gemak maar eens wat topic's door, dan merk je vanzelf hoe het werkt.
Door doranto
eelke schreef: Ik ben aan het bekijken om 31 augustus de Job-producten te gaan halen, iemand interesse?
Het ligt er een beetje aan hoe je terug rijdt.
Als je over denBosch / Waalwijk terug rijdt, zou het voor mij kunnen.
Hoeveel kun je aan extra kilo's voor een ander evt. meenemen?
Door eelke
Dat ligt er allemaal nog maar aan...
Ik zou in Eindhoven gaan afhalen, dus dan kom ik er niet langs. Voor het lijntje Job - eindhoven is er nog plek voor 150 kilo geloof ik.
Mocht er veel interesse zijn, wil ik ook wel naar Job zelf rijden, als zij dat ook oke vind, maar dan moet ik toch zeker wel aan de 250 kilo komen, gezien de vervoerskosten, denk ik.
Door doranto
eelke schreef: Dat ligt er allemaal nog maar aan...
Ik zou in Eindhoven gaan afhalen, dus dan kom ik er niet langs. Voor het lijntje Job - eindhoven is er nog plek voor 150 kilo geloof ik.
Mocht er veel interesse zijn, wil ik ook wel naar Job zelf rijden, als zij dat ook oke vind, maar dan moet ik toch zeker wel aan de 250 kilo komen, gezien de vervoerskosten, denk ik.
Ik weet niet welke route je vanuit Eindhoven pakt, maar Tilburg Zuid zou voor mij ook te doen zijn.
Door koekje
eelke schreef: Ik ben aan het bekijken om 31 augustus de Job-producten te gaan halen, iemand interesse?
Dat zijn neuzen en oren etc hè? Niet zo voor katten, dus ik hoef dan niet.

Mocht er iemand toevallig ergens binnenkort bij flin (bijna in Vlissingen) panklare duiven gaan halen, dan wil ik er ook nog wel 2. Ot en Sien vonden de Zeeuwse duif erg lekker en hebben er samen van gegeten.
Door eelke
koekje schreef: Dat zijn neuzen en oren etc hè? Niet zo voor katten, dus ik hoef dan niet.

Mocht er iemand toevallig ergens binnenkort bij flin (bijna in Vlissingen) panklare duiven gaan halen, dan wil ik er ook nog wel 2. Ot en Sien vonden de Zeeuwse duif erg lekker en hebben er samen van gegeten.
Ben al afgehaakt, er zou in totaal minstens nog 60 cent aan vvkosten per kilo bij komen, das terecht, maar wel zonde en niet een 'leuke aanbieding' meer.
Duif wordt slecht gegeten door honden, dus daar ga ik me niet aan wagen ;)
Door Kim en Casper
Wat voor producten kun je krijgen? Ben nog op zoek naar wat botvlees en iets van orgaan liefst hart of maag oid.
Door eelke
Kim en Casper schreef: Wat voor producten kun je krijgen? Ben nog op zoek naar wat botvlees en iets van orgaan liefst hart of maag oid.
Inmiddels ligt het niet meer in de planning :)

Ik zag je nog niet in het overzicht staan, maar waar woon je?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door