Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Miranda 1
Ik rij liever niet. Ik hoop eigenlijk dat 14 september voorlopig mijn laatste keer is.

Mijn werk gaat per 1 oktober verhuizen. Dit betekend 12 mensen met een verstandelijke beperking verhuizen, haha. Elke client moet een geldig ondersteuningsplan hebben. Hierin staat wij ze zijn en waarbij ze begeleiding krijgen en wat ze willen leren. Hebben ze geen geldige dan kunnen we 1 miljoen euro boete krijgen. De plannen die vernieuwd moeten worden na de verhuizing moeten we nu dus al ervoor doen. Dus in 2 maanden tijd de plannen up to date maken ipv in 6 maanden.

Daarbij heb ik samen met een collega de eind verantwoordelijkheid over alle clienten. Alleen is mijn collega zwanger en heeft vanaf begin september vakantie en daarna verlof. Dus heb ik na mijn vakantie, begin september zoeen beetje alle verantwoordelijkheid.

Dus de levering van Daantje is denk ik echt op een giga druk moment.

Als er iemand anders wil rijden heel erg graag. Maar ik wil het graag hebben voor Freddy. Hij vind de haaskk en hertenribben heerlijk. Eindelijk eens echt kauwwerk voor hem. Als er niemand is die wil rijden dan zal ik niet heel veel kilo's mee nemen voor andere. Ik heb gewoon niet de tijd om dat bij te houden, naast de levering van Job. En ik denk eind september ook niet de zin om de hele dag rekening te houden met mensen die langs kunnen komen. 
Door lachnat
Ik heb ook besteld en gelijk gevraagd voor een tijds indicatie  :biggrin2:
Als het een beetje uitkomt met mijn werk wil ik best rijden en dan wil ik best extra meenemen ;D
Door Miranda 1
Hetty 1 schreef: Owwww, ik ga op m'n handen zitten, bestel niks meer voorlopig want ik heb al veel te veel. :-X

Iemand misschien interesse in 3 kg hert spiervlees?
Hihi als niemand het hertenvlees wil dan wil ik het wel terug overnemen hoor. Het komt hier wel op met mijn vreetzakken.

Ik wilde het van de week nog zeggen maar ben het vergeten. Als je vriezerruimte te kort komt, dan mag je altijd wat bij mij opslaan. Ik heb eigenlijk wel altijd ruimte over met die grote vriezer erbij.
Door Yvonne K
Ik ga 28 september naar Apeldoorn om vlees van Daantje op te halen.
Als je mee wil bestellen dan kan je in het topic van Daantje bestellen.
Ik denk dat ik zo'n 200 kilo kan meenemen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door