Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Khari
Ik wil wel mee bestellen bij Lupa, heb hier echt weer wat kvv en kuikens nodig.
joel schreef: 1-ste week augustus bestellen LUPA, wie doet er mee?

Na onze vakantie ga ik onze nieuwe vriezer vullen :D, zijn er nog meer die willen meebestellen, (dacht zelf om 1-8 de bestelling te plaatsen?)
Wil dan in Nieuwegein laten bezorgen.
DIt is mijn eerste keer bestellen, ook voor anderen, dus nu nog even alleen in het Utrecht topic :biggrin2: enne alle tips zijn welkom ;)
Door Antheman

Na onze vakantie ga ik onze nieuwe vriezer vullen :D, zijn er nog meer die willen meebestellen, (dacht zelf om 1-8 de bestelling te plaatsen?)
DIt is mijn eerste keer bestellen, ook voor anderen, dus nu nog even alleen in het Utrecht topic :biggrin2: enne alle tips zijn welkom ;)
als je een weekje later besteld, doe ik mee. Ik ben tot 10 aug weg ;)
Door baileys
Hetty 1 schreef: Mag er ook nog 2 kg paard mee?
28 juli wordt het geleverd/gehaald Hetty. Het kan zeker nog mee.
Bestel maar gewoon in het topic, en als je mij dan even een pb wil sturen met wat je besteld hebt?
Oja, zet in het topic er maar bij dat het met Phe (Petra) mee mag, anders wordt het daar zo onoverzichtelijk.
Door Miranda 1

Ik heb zeker interesse. Denk dat ik tegen die tijd door mijn vlees ben voor mijn Golden.

Ik kan nu niet meer denken, maar zal morgen ff schrijven hoe je het het beste aan kan pakken. Tenzij iemand met meer ervaring dit kan of wil doen? Want ik heb het ook maar 1 keer gedaan.
Door Hetty_
baileys schreef: 28 juli wordt het geleverd/gehaald Hetty. Het kan zeker nog mee.
Bestel maar gewoon in het topic, en als je mij dan even een pb wil sturen met wat je besteld hebt?
Oja, zet in het topic er maar bij dat het met Phe (Petra) mee mag, anders wordt het daar zo onoverzichtelijk.
Gedaan. ;)
Bedankt alvast!
Door Miranda 1
Met name voor jullie misschien handig om te weten. Ik heb mijn naam veranderd van Mirjansen in Miranda 1. Het maakt niet heel erg veel uit, maar veel mensen denken dat ik mirjan of mirjam heet.
Door Hetty_
Miranda 1 schreef: Met name voor jullie misschien handig om te weten. Ik heb mijn naam veranderd van Mirjansen in Miranda 1. Het maakt niet heel erg veel uit, maar veel mensen denken dat ik mirjan of mirjam heet.
Goed idee Mir! :biggrin2:
Door Miranda 1
Haha, nee ik dacht dat jij een alcoholist bent.  :D  ;)

Ik wist niet dat het kon, je naam veranderen. Op de andere forums waar ik zit kan dat namelijk niet.
Door joel
Antheman schreef: als je een weekje later besteld, doe ik mee. Ik ben tot 10 aug weg ;)
Maandag de 13de bestellen dan? Kom zelf op de 80-90 euro. Voor het gratis bezorgen moeten we boven de 125 euro uitkomen......

Heb al even met ze gemaild,
Ip is het de dag voor het bezorgen dat er betaald moet worden, ivm gewicht. En dan hoor ik ook de dag van bezorgen.
wacht nog even op een evt groepscode, zodat dan iedereen voor zich kan betalen, maar hier wel alles hier opgehaald kan worden.

Tot nu toe willen bestellen

Ik (joel)
Miranda1
Antheman
Khari

Mocht je er toch vanaf zien, laat het even weten,
Ik ga morgen zelf op vakantie voor 2 weken, zal wel af en toe mail kunnen lezen, maar t'zal niet boven aan mn lijstje staan 8)
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Oh, krijg net mail van ze
tis een beetje vaag en kort....dus copy past ff

"hoi

kan iedereen besteld vanaf eigen email zelf met u als afleveradres en groep kunnen ze het zelf overmaken"

Dus voor degene die wil bestellen moet dan even mijn adres vragen, die zal ik dan pben? klopt dat?
Laatst gewijzigd door joel op zo 15 jul 2012, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Miranda 1
Ik lees het idd als dat iedereen zelf kan bestellen. En dat we dan jouw adres moeten invullen als afleveradres. Dan krijgen wij zelf een email van hun met daarin de bestelling en het bedrag dat we moeten overmaken.

Dus misschien wel handig als je ons je adres wil sturen in een pb. Helemaal voor mensen die nog op vakantie gaan zoals Antheman. Dan zou ze alvast kunnen bestellen. Als ik jou was zou ik mijn adres niet op het forum zetten, dus via pb doen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door