Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

;D heb de foto's  bekeken, misschien kan ik ze gebruiken om manlief over te halen voor een extra vriezer  :naughty:

En ramses, als ik naar je foto kijk lijkt het erop dat er wel meer iets onderste boven is/hangt?  8)
Maakt het  niet uit hoe ze hangen, met eikel naar boven of naar beneden? Heeft dat geen gevolgen voor de lengte/droogte?  ;) ;D ;D
Zie hier de oogst na 20 dagen.
Een kwartiertje knippen en 15 piemels zijn veranderd in 3 kilo bullepeesstaafjes;
Afbeelding
Afbeelding

Heb ook nog een paar hele liggen en de laatste verse liggen nu te ontdooien en gaan morgen naar de hooischuur.
Heb weer een lekker voorraadje!  8)
kaszi schreef: Ja van een rund.... ;D
nee oké dat we niet straks heel vreemd nieuws vanuit België krijgen.....

Cindy ze hangen gewoon lekker open en bloot in de hooischuur dus zonder koude of warme lucht,
gewoon goede ventilatie en na een week of 3 zijn ze goed droog.
Cindy de Wolf schreef: Zie dit topic net ;D ;D ;D maar ehhh moeten ze besneden worden als ze een droogkast in gaan en hoe lang zullen ze er dan in moeten hangen???????? Die van mij kan koude en warme lucht blazen en ik kan ze gewoon in zijn geheel ophangen.

Ik heb me laten vertellen: Tot ze stijf zijn  ::)
job schreef: sorry werd gek van al die vlees foto's in mijn fotoalbum,
heb eenapart album met vleesfoto's gemaakt.
Zal ze hier weer plaatsen.
dank je, ik zal hem zaterdag op mijn werk ff uitprinten(goede printer)
Ik heb braaf de workshop gedaan en ze hangen ;-)
Kan ik van de 'hompen vlees/vet" nog het vlees afsnijden en dat gewoon zo geven aan ze als extraatje of is dat beter van niet? Op zch kan ik geen reden bedenken waarom niet maar goed...

Suzanne
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door