Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Miranda 1
Ja, nu niet.  :D

Mijn vriezers paste zaterdag bijna niet meer dicht. Gister en vandaag is er nog wat opgehaald. En woensdag gaat nog het laatste weg.
Door Hetty_
Ik wil wel runderlong, runderkopvlees, boekmaag, kippennekjes en als het er is dan ook paard. :biggrin2:

@ Antheman, Job woont in Appeltern. ;)
Door Miranda 1
Top. Ik ga contact met haar nemen voor een datum.

Inmiddels gedaan. Ik ga 14 september naar Job. Ik zal hier een besteltopic voor openen.
Laatst gewijzigd door Miranda 1 op di 10 jul 2012, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Simone V
mirjansen schreef: Top. Ik ga contact met haar nemen voor een datum.

Inmiddels gedaan. Ik ga 14 september naar Job. Ik zal hier een besteltopic voor openen.
hoi!
ik denk dat ik me hier eerst even moet voorstellen, want dat heb ik nog helemaal niet gedaan. Ik ben Simone en lees al een poosje mee op BP voor mijn witte herderteef Sita. Wij wonen in Amersfoort.
Sinds een paar weken staat Sita op volledig samengesteld en zachtttt dat ze is geworden (maar oke, dat terzijde :biggrin2:)
Ik zou graag mee willen bestellen, maar het is mij niet helemaal duidelijk of ik in het topic van Job moet bestellen of hier? ???
In ieder geval mag mijn bestelling meeliften met Lachnat. Dat is al met haar afgestemd!
groetjes, simone
Door Miranda 1
Welkom in de Utrechtgroep Simone. Leuk een witte herder. Ik heb een zwak voor Herders. Toen ik werd geboren hadden mijn ouders een Mechelse Herder. Mijn broer heeft nu een Duitse Herder.

Ik ga morgen, ben nu te moe een bestel topic starten. Je kan dus niet zelf bij Job bestellen.

Je kan dan bij mij bestellen, samen met de rest. Ik geef de totaal bestelling aan job door. Ik in het geld en betaal job op tijd, zodat Job ook weer op tijd de leverancier kan betalen.

Ben je al erg nieuwsgierig, Sweet Dutches is vanavond een topic gestart over hetzelfde. Dus hier kun je eventjes spieken. Ik ga het hetzelfde aanpakken.

Haha, ja lachnat is al vaker bij mij geweest de laatste tijd.  ;D
Door Sweet Dutchess
mirjansen schreef: Welkom in de Utrechtgroep Simone. Leuk een witte herder. Ik heb een zwak voor Herders. Toen ik werd geboren hadden mijn ouders een Mechelse Herder. Mijn broer heeft nu een Duitse Herder.

Ik ga morgen, ben nu te moe een bestel topic starten. Je kan dus niet zelf bij Job bestellen.

Je kan dan bij mij bestellen, samen met de rest. Ik geef de totaal bestelling aan job door. Ik in het geld en betaal job op tijd, zodat Job ook weer op tijd de leverancier kan betalen.

Ben je al erg nieuwsgierig, Sweet Dutches is vanavond een topic gestart over hetzelfde. Dus hier kun je eventjes spieken. Ik ga het hetzelfde aanpakken.

Haha, ja lachnat is al vaker bij mij geweest de laatste tijd. ;D
Hey zeg , ga je mijn topic pikken :knuppel2: :boxing:

:biggrin2:

Straks staan er vier dezelfde topics voor vier verschillende regio's ;D
Door Miranda 1
Haha ik kreeg de tip van job hoor. Ik vroeg haar wat dingen rondom bestellen en betalen. En dat ik het op deze manier nog nooit gedaan heb.

Ze zei dat jij het heel duidelijk had neergezet en ik maar even moest kijken als voorbeeld.
Door Sweet Dutchess
mirjansen schreef: Haha ik kreeg de tip van job hoor. Ik vroeg haar wat dingen rondom bestellen en betalen. En dat ik het op deze manier nog nooit gedaan heb.

Ze zei dat jij het heel duidelijk had neergezet en ik maar even moest kijken als voorbeeld.
Neem maar gerust over wat je wilt hoor :).
Zuid Holland heeft inmiddels ook een topic geopend , is ook heel duidelijk ;)
Door Simone V
mirjansen schreef: Welkom in de Utrechtgroep Simone. Leuk een witte herder. Ik heb een zwak voor Herders. Toen ik werd geboren hadden mijn ouders een Mechelse Herder. Mijn broer heeft nu een Duitse Herder.

Zal ik doen, dank je wel!

Haha, ja lachnat is al vaker bij mij geweest de laatste tijd. ;D
Ja, heb Lachnat ook wel vaker gezien de laatste tijd, sinds we barfen eigenlijk ;D
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door