Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door nienk
schone bek schijnt inderdaad beter te zijn. persoonlijk denk ik dat de opname ervan ook veel beter gaat als de hond niet gestresst is op het moment van inname, dus vandaar dat ik de strijd met het spuitje al snel heb opgegeven. ik doe echt maar een mini beetje honing, eigenlijk is het meer druppel dan honing. en dan de honing uitsmeren, zodat hij niet in 1 keer de hele hap in slikt, maar echt even aan het likken is. mijn theorie is dan dat het even duurt voordat hij slikt, dus dat de druppels in zijn bek worden opgenomen.
Door pike
Hier ook een paar druppels melk erbij, doet wonderen. Een stukje brood met druppels hoeven ze niet, een spuitje werkt hier niet want alles loopt er weer net zo hard uit. En bij de tweede poging gaan ze er vandoor  ::)
Door TijgerPuck
als je het eerst op een heet lepeltje doet is de alcohol smaak weg...(heeft geen werking behalve houdbaarheid en voor het onttrekken uit de bloeme etc)
je kan het wel verdunt met wat water in een spuitje en dan rechtstreeks in de bek.
Over het eten kan wel, maar dan nemen de slijmvliezen veel minder op en die moeten het werk doen, de maag breekt veel af.
Daarom doe ik het verdunt in een spuitje.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door