Leuk om te lezen wat jullie poezels allemaal eten
Toet gaat nog steeds heel goed op de haaksbarf, hij vind 't erg lekker lijkt 't. Laatste paar weken wat gemiemel met de zalm (moest ie niet), maar laatst weer wel... En vandaag opeens weer geen zin in eend. Ach hij heeft af en toe z'n kuren, dat mag van mij ook wel
Ook wat aan het experimenteren met 'barf-snacks', lees steeds meer over barfen en moet zeggen dat 't me wel nieuwschierig maakt... Kuikens gaan er goed in

Vandaag heb ik een kippenvleugel gegeven die kon ik lekker makkelijk bij de appie krijgen. Eerst heel, dat lukte niet, dus toen wat geplet met een hamer (maar kreeg volgens mij 't bot niet kapot), dus toen maar met 't hakmes toegetakeld. Maar ook toen heeft hij 't niet helemaal opgegeten, wel een beetje. Zijn die vleugels eigenlijk wel geschikt voor katten, of zijn die botten te hard?
Verder heb ik 't idee dat Toet soms wat minder vaak poept (ipv 1x per dag, 1x per 2 dagen) en dat z'n drollen ietsje harder zijn (maar dat is te verwachten toch?). Hoor geen gekreun ofzo uit de kattenbak. Moet ik 'm in de gaten houden voor obstipatie of is dit normaal?
Groetjes van twee happy kvv'ers