eelke schreef: Kheb dat zelfs nog niet zo hard gedaan!hihi, ik ook! Heb ik net zulk uitstaand haar als Fedor 8)
Ik doe mezelf er ook altijd mee, als laatst, whoesj alle haren van mijn kleren af!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Kheb dat zelfs nog niet zo hard gedaan!hihi, ik ook! Heb ik net zulk uitstaand haar als Fedor 8)
Ik doe mezelf er ook altijd mee, als laatst, whoesj alle haren van mijn kleren af!
Nitus schreef: Ik roep altijd over die waterblazer dat die op volle kracht met gemak een sjiwawa tegen het plafond blaast.
kaszi schreef: ik gebruik hem ook altijd om haren en spinnenwebben mee van het terras te blazen.
Heb zondag 3 honden gewassen en gedroogd op iets minder dan 3 uur. Vroeger deed ik maar 1 hond op 3 uur.
*Lia* schreef: Nou, het eerste slachtoffer is droog (en schoon) Britt was de klos, en ze bleef gewoon staan. Aan de poten vond ze even eng, maar het viel reuze mee. Hij mag blijvenLeuk he!Ik heb hem op de zachtste stand gezet en dat ging heel goed. Eigenlijk al hard genoeg. Eens kijken wie de volgende wordt
![]()
eelke schreef: Leuk he!Werkt verslavend zo´n ding. En niemand snapt het als ik er over vertel
![]()