Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Nathalie
Vandeweek  de hondenversie Darf eend binnen gekregen. Doro vond het heerlijk. Tesla vond het niet te vreten :yucky:, en bij Sinister kan ik een klein beetje verstoppen door de reguliere Darf.
Ik verwacht dat ik Sinister wel over de streep kan halen. Tesla moet niets wat ze niet kent. Zelfs een klein beetje door haar reguliere darf wilde ze niet. Over een weekje nog maar eens een poging doen voordat ze het vertrouwen in haar normale portie verliest. Het is een muts!
Door Limpy
Wat de boer niet kent vreet die niet gaat soms idd ook voor katten op  ;D
Bij tesla zou je evt dan maar een heeeeel klein beetje eend door dr reguliere darf kunnen mengen om te laten wennen.
Door Nathalie
Ik geloof niet dat Tesla te foppen is :-\
Zojuist Tesla 'gefopt' met ene héél klein stukje onder haar reguliere darf... Een stukje zo klein dat het de weegschaal het niet gelijk aan gaf
Denk het niet. Madam rook, snuffelde en haar reactie was  :boo:
Sinister ook een klein beetje, maar er werd wel wat gegeten,  maar niet van harte.
Doro.... als het aan Doro lag, kocht het vrouwtje geen wiskas natuurlijk, maar Darf eend voor de hond.  :wavetowel2: :mbounce: :thumbup:.
Of het nou aan de eend ligt of de pens die er in is verwerkt.... hopelijk komt er in ieder geval snel een katten eenden versie
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door