Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Celicaatje
Dag,

Ik zit helaas in het zelfde schuitje. Ik ga morgen een afspraak maken voor een onderzoek want mijn Beertje heeft het ook benauwd en ik ben al enige weken aan het klooien met haar.

Het enige wat zij nog eet is Hills a/d want dat stinkt als de moord.

Ik wens je heel veel sterkte met Pimmetje.
Laatst gewijzigd door Celicaatje op wo 04 jul 2012, 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Heel veel sterkte met Beertje!! Ik hoop zo dat ze tijdens het onderzoek kunnen bepalen of ze nog wat voor Beertje kunnen betekenen!
Wat doet het pijn en wat voelen we ons machteloos als onze lieverds wat mankeren.

Hoe gaat het met Pimmetje?

Helaas werkte de prednison niet voldoende voor Livinia. Ik heb haar thuis laten inslapen en eergisteren in de tuin begraven.
Wat in en in triest..... hoe zo een lief dier zomaar zo snel van deze aardbodem kan verdwijnen........ Mijn meisje Livinia is niet meer.....

Wat doet dat pijn!!
Door Celicaatje
Zaniematsu schreef:
Helaas werkte de prednison niet voldoende voor Livinia. Ik heb haar thuis laten inslapen en eergisteren in de tuin begraven.
Wat in en in triest..... hoe zo een lief dier zomaar zo snel van deze aardbodem kan verdwijnen........ Mijn meisje Livinia is niet meer.....

Wat doet dat pijn!!
Ja dat doet zeer zeker pijn, dit went echt nooit!! :'( :'(
Die lege plek in huis...bah dat is zo naar...

Heel veel sterkte met het verlies van Livinia.
Pimmetje is zich nadat ik hem iedere dag een tabletje prednison ben gaan geven wel beter gaan voelen. Hij kwam weer kopjes geven, ging zijn nageltjes weer scherpen en lag ook weer lekker in het zonnetje. Hij begon ook weer te eten, maar helaas niet genoeg. Hij at maar een fractie van wat hij hoort te eten. Afgelopen vrijdag likte hij alleen nog wat aan zijn eten. 's-Avonds hebben wij hem in laten slapen, want wij wilden niet wachten tot hij pijn zou gaan krijgen. Dat was nu gelukkig nog niet het geval, maar hij ging zo snel achteruit dat wij het weekend niet meer met hem in durfde te gaan. 's-Nachts hebben wij hem in zijn mandje op zijn favoriete plekje in het huis gelegd, zodat Japie afscheid zou kunnen nemen. De volgende dag is hij hier in de tuin begraven.
Het is triest zo'n lieve vitale actieve kat zo snel achteruit te zien gaan. Hij was buiten die tumor om werkelijk kerngezond.
Ik hoop dat de vooruitzichten voor Beertje beter zijn maar als hij hetzelfde blijkt te hebben als Pimmetje zie ik het somber in, want een dergelijke aandoening is meestal helaas niet te verhelpen.
Heel veel sterkte gewenst met Beertje.
En ook met die lieve Livinia.
Laatst gewijzigd door doranto op do 05 jul 2012, 08:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Celicaatje schreef: Helaas bij mij ook slecht nieuws. Tumoren............. :'(
We hebben besloten om haar te laten gaan, hoe moeilijk ook.

Mis haar :-\
Ach nee hè...Wat sneu...  :'( Maar wel een wijs besluit om haar te laten gaan! Het kon alleen maar slechter worden.
Heel veel sterkte gewenst. Ik voel met je mee....
Ik heb de laatste berichten niet eerder gelezen dan nu net.

Pimmetje......... Beertje......... Livinia......

Het is zo snel gegaan, onze lieverds......ze hebben verloren van die vreselijke ziekte die kanker heet.
Het doet pijn, de leegte is zo groot, ik probeer het gemis, het verdriet weg te stoppen, kan er zo ontzettend slecht mee omgaan.

Zulke gezonde katten, zo vol in het leven, de rest van het lichaampje nog zo gezond, maar die kanker ook...... Niet van te winnen......

Heel veel sterkte!!!

Linda
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door