Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door geer
Wat ik aan Sophie merkte, is dat ze aan de 'dunne' ging toen ik haar teveel gaf. Sophie was erg mager toen ze bij ons kwam, en heeft een tijdje op 800 gram per dag :o (ze woog toen zo'n 8 kilo) gestaan... dat had ze toen blijkbaar nodig. Op een gegeven moment kwam ze op gewicht en kreeg ze diarree... Toen ik 3 keer per dag en minder ben gaan voeren, ging het over....
Door Francisca
Van teveel krijgt Mika ook diarree. Mika is 1.5 jaar en krijgt 2 keer per dag eten. 's Morgens om een uur of 10 en 's avonds om een uur of 10. Dat gaat veel beter dan drie keer per dag.
Misschien moet je eens 3 keer per dag proberen. Als 'Jojo' daar al oud genoeg voor is.
Laatst gewijzigd door Francisca op zo 09 jan 2005, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
[quote="Sunshine"]
Van teveel krijgt Mika ook diarree. Mika is 1.5 jaar en krijgt 2 keer per dag eten. 's Morgens om een uur of 10 en 's avonds om een uur of 10. Dat gaat veel beter dan drie keer per dag.
Misschien moet je eens 3 keer per dag proberen. Als 'Jojo' daar al oud genoeg voor is.
[/quote]
JOJO is nu 14 weken, dat moet toch kunnen ...op 3 maaltijden he?
Door Francisca
[quote="Truus"]
JOJO is nu 14 weken, dat moet toch kunnen ...op 3 maaltijden he?
[/quote]

Ik ben ff kwijt wat 'JOJO' voor hond is maar volgens mij kan het wel.
Zie het al: een labrador. :-[ ;D
Laatst gewijzigd door Francisca op zo 09 jan 2005, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nitus
Ja, met 14 weken kun je een hond rustig 3 x op een dag te eten geven.
Door Truus
[quote="Nitus"]
Ja, met 14 weken kun je een hond rustig 3 x op een dag te eten geven.
[/quote]
Dat dacht ik ook ;)
Dus Wim.....ik zou dit gaan doen! En uhhhh......eigenlijk heet hij Bumper he ;) ;D
Door Francisca
[quote="Truus"]
Dat dacht ik ook ;)
Dus Wim.....ik zou dit gaan doen! En uhhhh......eigenlijk heet hij Bumper he ;) ;D
[/quote]

Hij heet Bumper, maar 'JOJO' is een leuke bijnaam. ;)
Of niet Wim?
Door wimk
Jojo is een hele leuke bijnaam maar ik ben hem liever kwijt.

Bumper krijgt nu 4 keer 125 gram, hij mag 50 gram per kg, en hij weegt nu bijna 10 kg. ( vorrige week was hij meer dan 10 kg ).

Hoeveel moet ik hem dan geven ik denk 500 delen door 3.
Dus 175 sochtends 175 smiddags en 150 in de avond of zo iets dergelijks.

Wat stellen jullie voor?

Gr Wim
Door Nitus
Ik zou hem 's avonds de grootste maaltijd geven, 's morgens (uitgaand van 500 gr. op een dag) 150, 's middags 150 en 's avonds 200 gram.
Door sandra1
Dit is om hopeloos van te worden. Ik hoop van harte dat het nu goed blijft gaan.

Sandra
Door Robian
Misschien een hele rare vraag, maar geef jij het voer op kamer temperatuur?

Als ik het voer "koud" uit de koelkast geef dan raakt 1 van mijn beesten acuut aan de diaree.

Groetjes,
Sylvia
Door tieneke
[quote="Robian"]
Misschien een hele rare vraag, maar geef jij het voer op kamer temperatuur?

Als ik het voer "koud" uit de koelkast geef dan raakt 1 van mijn beesten acuut aan de diaree.

Groetjes,
Sylvia
[/quote]
Wim heeft alle raad al opgevolgd,dus deze ook volgens mij ;)
Door Helen
Mijn pup is nu 15 weken en ik geef vanaf 12 weken, drie keer per dag voer. Nu ongeveer 170g per maaltijd. Ik geef het om een uurtje of 0800, 1500 en 2200. Maar dat varieert. Vandaag kreeg ze haar "lunch"om 1800 uur. Het lukte niet om het eerder te geven. Dat vind ik trouwens ook heel belangrijk, want toen ik zo pietje precies was met de tijden waarop ik voerde werd ze rond de tijd dat ze eten verwachte een beetje misselijk en spuugde dan soms. Ik heb dat gewoon gegegeerd en als ze rustig was en niet anticipeerde haar eten gegeven. Nu maakt het niet uit wanneer ik het geef.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door