Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door pallas
Kaela schreef: @ pallas: haaskarkas heb ik nog gemalen, vandaar dat ik er niet ook nog eens gemalen konijn bij wil. Het lijntje is op zich mooi voor de parelhoenkarkas! Eend voer ik niet meer, dat valt hem steeds niet lekker. Kalkoen heb ik nog nooit gevoerd, dat zou ik ook wel kunnen proberen. Maar dan heb ik nog geen konijn en om de een of andere reden voer ik dat wel graag.

@Hardsan01 waar wordt dit lijntje bezorgd? Drente varieert van een best eind, tot erg ver rijden. Maar misschien zijn er meer mensen uit Leeuwarden die dan mee willen bestellen, dan is het wel aantrekkelijker om het op te gaan halen.

In ieder geval bedankt voor het meedenken!
ik voer ook graag konijn. De vriezer zit helaas nog te vol om een bestelling te doen bij Richards. Als ik ga bestellen al ik je een seintje geven.
Door HardSan01
Kaela schreef: @Hardsan01 waar wordt dit lijntje bezorgd? Drente varieert van een best eind, tot erg ver rijden. Maar misschien zijn er meer mensen uit Leeuwarden die dan mee willen bestellen, dan is het wel aantrekkelijker om het op te gaan halen.
Het wordt in Assen geleverd... Er rijdt wel iemand ook naar Groningen toe maarjah, anders misschien zelf een topic openen om te zien of er anderen uit LWD en omgeving mee willen bestellen? Ik heb ook nog gedacht zelf een topic erover te openen, omdat ik zelf ook het een en ander bij Lupa wil bestellen en ik zelf lang niet op 200 Euro kom, maar ben zelf veel aan het werk dus dan lijkt het mij niet slim om mijzelf als afleveradres op te geven...
Door Kaela
Assen is voor mij wel heel ver rijden voor wat konijn.

Met een beetje mazzel kan ik komende week een grote (groooooote) vriezer gaan kopen en dan ga ik bij Lupa bestellen en is mijn probleem weer opgelost. Indien zo, dan open ik wel een topic dat er meer mensen mee kunnen bestellen.

Wel bedankt voor je idee, fijn dat mensen mee willen denken!
Door HardSan01
Kaela schreef: Met een beetje mazzel kan ik komende week een grote (groooooote) vriezer gaan kopen en dan ga ik bij Lupa bestellen
Oh super zeg, een grotere vriezer!!! :biggrin2: Op het voernatuurlijk forum heb ik samen met een groepje eind mei een bestelling bij Lupa gedaan. Ik heb even in dat topic gereageerd of er komende weken weer interesse is voor een nieuwe bestelling. Was zelf helemaal vergeten dat ik 9 tm 22 juli vrij heb ::) (dat krijg je, als je geen vakantieplannen hebt :-\), dus als er meer mensen die weken kunnen&moeten bestellen, kan t eventueel wel bij mij geleverd worden!
Door Kaela
Ja, ik hoop en duim heel hard voor mezelf, vooral omdat de vriezer een gevolg zou zijn van iets belangrijks en leuks. Maar dat hou ik nog even voor mij, wat het precies is  ;).

Ik heb ook een collega die wil gaan bestellen, misschien is alles te combineren. En anders moet ik wel even kijken met wie ik mee bestel, ivm minimaal benodigde bedrag. Gaat goed komen!
Door HardSan01
Op het Voernatuurlijk forum heb ik inmiddels een topic geopend wat betreft de bestelling. Er zijn daar nu 4 mensen (incl. mijzelf) die willen bestellen bij Lupa.
Door Kaela
zhiva schreef: en we hebben geduld :whistling: (NOT)
Helaas.... Ik had gesolliciteerd, maar vandaag te horen gekregen dat ik niet aangenomen ben. Jammer. Betekend dat ik nog even met mijn huidige vriescapaciteit verder moet.
Door zhiva
ach wat jammer... kunnen we elkaar de hand schudden. vorige week 2 gesprekken gehad (voor 2 verschillende werkgevers) en beide dus afgewezen.. pfff. echt geen makkelijke periode nu om een baan te vinden.
Door Corine..!
Hey hallo,

Ik zit nog niet zo lang op Barfplaats, maar ben ook woonachtig in Friesland, Wolvega om precies te zijn.
Bestel momenteel alles nog bij Herby, maar zie hier op het forum dat het veel goedkoper kan..
Dus mochten er lijntjes zijn, dan hou ik me graag aanbevolen! :)

Groetjes Corine
Door Kaela
HardSan01 schreef: Op het Voernatuurlijk forum heb ik inmiddels een topic geopend wat betreft de bestelling. Er zijn daar nu 4 mensen (incl. mijzelf) die willen bestellen bij Lupa.
Komen jullie aan het minimum bedrag zo? Ik heb een collega die ook wil gaan bestellen en dan bestel ik met haar mee om aan het minimumbedrag te komen. Dan is iedereen weer blij denk ik zo?
Door HardSan01
Kaela schreef: Komen jullie aan het minimum bedrag zo? Ik heb een collega die ook wil gaan bestellen en dan bestel ik met haar mee om aan het minimumbedrag te komen. Dan is iedereen weer blij denk ik zo?
Nog niet iedereen heeft aangegeven voor hoeveel hij/zij gaat bestellen... Op voernatuurlijk zijn we nu met zn 5-en (incl mijzelf) waarvan er 1 rond de 50-60 en een ander rond de 40-45 gaat bestellen. Weet dus nog niet of de overige 3 dan gezamelijk voor min. 100 euro gaan bestellen...
Waar woont je collega? Anders besteld die toch ook met ons mee? Dan halen we allemaal het minimum bestelbedrag sowieso!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door