Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lizzy
[quote="wimk"]
De ontlasting is opgestuurd naar Utrecht.
Maar dat duurt ruim een week.
[/quote]

Oh OK.

Het is niet echt abnormaal hoor, dat een hond van Drontal aan de diarree gaat. Het is natuurlijk ontzettend vervelend omdat het net 1 dag goed ging, maar als hij echt over het probleem aan het heenkomen is, dan zal zijn ontlasting morgen al weer aan de beterende hand moeten zijn. Neem anders weer contact op met Tannetje.
Door wimk
Lizzy je had zoals wel vaker denk ik gelijk. ;D ;D

Gisteravond spoot het er echt uit, het was nog dunner dan water. Dit ondanks de Finidiar ??? ???
Vrouwtje lief wou de carnibest ook al in de container gooien en weer over gaan naar brokken. ( toen ging het toch goed volgens haar ).
Ik heb gezegt dat ik het weekend nog even aan wou kijken en dat we maandag een beslissing zouden nemen.
Nou ik wordt van vanacht wakker gepiept en ik denk dit is mis, ik gauw eruit en met hem naar buiten gegaan en ja hoor weer een mooi klein drolletje.
Zal het dan toch allemaal goed komen

Gr Wim & Bumper
Laatst gewijzigd door wimk op vr 07 jan 2005, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nitus
Pfoehee, wat een opluchting Wim ;), de aanhouder wint zeggen ze toch? Ik hoop dat Bumper vanaf nu alleen nog maar mooie drollen produceert ;D.
Ik heb wel bewondering voor je vastberadenheid, heel veel mensen hadden de moed al op gegeven en waren brokken gaan geven, ook goed van je vrouw dat ze ondanks haar twijfels toch nog even wil wachten ;).
Door Lizzy
Nou zeker, daar sluit ik me bij aan! Ik hoop ook dat Bumper nu mooie drollen blijft produceren Wim!! En mocht het nou niet lukken: je zou ook nog zelf samengestelde voeding een kans kunnen geven voordat je op brokken over stapt.
Door Eef+Stippels
[quote="tieneke"]
Gelukkig produceerd hij nu mooi drollen :P :D
[/quote]

Een mooie drol maakt ons blij!! ;D ;D
Door tieneke
[quote="Evelyn"]
Een mooie drol maakt ons blij!! ;D ;D
[/quote]
Ik moet er haast van huilen ;D ;D
Door Truus
Er is dus hoop Wim ! Ik vind het ook knap, dat je zo vastberaden door gaat en ....hou vol hoor! Uiteindelijk komt het allemaal goed.
Door ~Joke~
[quote="wimk"]
Lizzy je had zoals wel vaker denk ik gelijk. ;D ;D

Gisteravond spoot het er echt uit, het was nog dunner dan water. Dit ondanks de Finidiar ??? ???
Vrouwtje lief wou de carnibest ook al in de container gooien en weer over gaan naar brokken. ( toen ging het toch goed volgens haar ).
Ik heb gezegt dat ik het weekend nog even aan wou kijken en dat we maandag een beslissing zouden nemen.
Nou ik wordt van vanacht wakker gepiept en ik denk dit is mis, ik gauw eruit en met hem naar buiten gegaan en ja hoor weer een mooi klein drolletje.
Zal het dan toch allemaal goed komen

Gr Wim & Bumper
[/quote]
Dat is goed nieuws Wim!!! Ik zou hem voorlopig even helemaal met rust laten, niets doen [zoals oa vaccineren, ontwormen, antivlobehandeling ed] totdat je echt het idee hebt dat hij stabiel is.
Door wimk
even weer een kleine update.

Het leek de hele tijd goed te gaan, maar net was het toch weer flink dunner, en hij krijgt nog steeds finidiar.
Ik hoop dat dit eenmalig was.

Gr Wim & Bumper
Door Truus
Pffff, dit is niet leuk Wim :-\.
Is hij erg druk geweest vandaag? Hoe is het karakter van de hond?
Na veel drukte en rennen gaan sommige honden ook aan de spuitpoep.
Ik denk maar even mee hoor ;)
Laatst gewijzigd door Truus op za 08 jan 2005, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jacqueline74
Wij lopen met Cujo ook regelmatig te tobben.

Snoepjes met suiker krijgt hij ook last van. Misschien dat je dat tussendoor geeft?

Ik probeer ook even met je mee te denken.

En vooral doorgaan met vers voer!

Jacqueline
Door wimk
Mensen ik weet het niet meer.

Ik liet Bumper net uit en het spoot er weer uit.
Ik wordt er moedeloos van.

Ik ben bijna zover om toch de handoek te gaan gooien.

Ik wil het nog een dag of 2 a 3 aankijken maar Bumper valt maar af en komt niet aan, hij is in de afgelopen 3 weken 1 kilo afgevallen terwijl hij er 3 had moeten aan komen.
Door Truus
Ach arme Bumper :-\. Ik kan me heel erg voorstellen, dat je radeloos bent hoor.
Wat moet je hier nu mee :-\. Ik weet het niet maar zou het toch hogerop zoeken denk ik. Utrecht?
Sterkte en wist ik maar iets, ik zou je graag willen helpen!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door