Plien is weer helemaal in orde, maar krijgt nog wat traumeel (hoe lang zou ik dat moeten geven?). Van haar kast-avontuur heeft ze geleerd dat als ze eraf wil, dat ze dat tegen Kai moet zeggen en die gaat mij dan halen/wakker maken

. Ik had het prima gevonden als ze had geleerd dat ze gewoon niet op de kast moest komen, maar dat is blijkbaar teveel gevraagd.
Ik zie nu ook in het spelen ontwikkeling, ze speelde altijd al natuurlijk, anders was ze al veel eerder doorgelicht, maar ze gaat nu andere sprongen gebruiken.
Jet is lekker vrolijk, al was ze zaterdag chagrijnig omdat mijn broer op bezoek was met zijn hond, maar na een paar uur had ze er genoeg van om hem (de hond) te proberen dood te staren en trok ze bij. En zodra hij wegging was ze weer vrolijk. Jet heeft normaal veel meer stemmingswisselingen, dus zolang zo vrolijk vind ik wel opvallend. Het tandenpoetsen laat ze nu ook al de hele tijd goed toe, normaal vind ze het een paar dagen prima en dan een tijdje verschrikkelijk, en als ze het erg vind, bloedt ze ook wel eens, dus ik neem aan dat ze het vervelend vind omdat het dan pijn doet. Als ze nu al bijna 2 weken geen pijn heeft bij het poetsen is dat heel fijn natuurlijk.
Mijn broer heeft wat KVV in stukken gehakt, dus nu krijgen ze 2 keer per dag een lepeltje KVV met alles wat voorgeschreven is. Kai en Jet vragen er ook om, Jet met name 's avonds, wanneer ze de meeste meuk (inclusief groen stinkend cranberrypoeder) erbij krijgt.
Maar ik ben dus niet ontevreden.